O mnie

Uczę prostym i nietechnicznym językiem jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie.

Jak uczę?

Jestem praktykiem, a na swoim koncie mam kilkaset kampanii w internecie. Teraz chcę podzielić się z Tobą moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i “know-how”. Wiedza teoretyczna jest bezużyteczna, gdy nie potrafimy jej wykorzystać w działaniu, w realizacji naszych celów. Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody. U mnie nie znajdziesz wypełniaczy i ozdobników. Staram się więc mówić przystępnie i zrozumiale, bez zadęcia marketingowego, prostym i nietechnicznym językiem, gdyż zależy mi na tym, aby ta wiedza dotarła do wszystkich, nie tylko do „speców” od IT.

W internecie jest aktualnie prawdziwy “śmietnik” informacyjny. Nie chcesz „przebijać się” przez mnóstwo niewartościowej treści, która jest nieadekwatna i na dodatek Cię przytłacza? Nie chcesz marnować czasu? Doskonale! Czas to jeden z najbardziej wartościowych zasobów jakie posiadamy. Tak więc ceniąc Twój cenny czas wybieram samo “mięso” i tylko pożyteczną wiedzę, którą od razu można zastosować w praktyce.

 

Czy marketing w Google możesz robić sama?

Jestem przekonana, że również Ty możesz się nauczyć marketingu w Google samodzielnie, z moją pomocą. Chcę być Twoim przewodnikiem i poprowadzić Cię “za rękę” przez ten proces, maksymalnie go przyspieszyć i ułatwić. Być może jesteś przekonana, że marketing w Google to jakaś “wiedza tajemna”, zarezerwowana tylko dla informatyków, webmasterów i „technicznych” specjalistów. Nieprawda. A jeśli myślisz, że to skomplikowane, trudne czy nudne to też nie masz racji;) Z pewnością jest to dziedzina do opanowania przez KAŻDEGO. Ja jestem 100% humanistką i mogłam opanować „tajniki” marketingu w Google, więc jestem pewna, że Ty też możesz. Wierzę w to, ze marketing i sprzedaż to serce każdego biznesu, dlatego dobrze, aby właścicielka po prostu się na tym znała.  Wiem z własnego doświadczenia, że marketingu online można się nauczyć od zera. Nie jest to aż tak skomplikowane jak się wydaje. Potrzeba do tego tylko chęci, wiedzy i czasu. Zastanów się które z tych elementów masz, a których jeszcze nie, gdyż jest to trio i wszystkie elementy są tu niezwykle istotne.

Chęć/Motywacja + Wiedza/Umiejętności + Czas = SUKCES w nauce 

“Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi a zapamiętam, pozwól mi zrobić a zrozumiem.“ Konfucjusz

Mówię głównie do Kobiet

Wiedza, którą rozpowszechniam jest uniwersalna, ale mój przekaz kieruję głównie do kobiet. Głęboko wierzę w niezwykłą siłę i potencjał kobiet oraz w ich zdolność do samodzielnego prowadzenia biznesu. Podziwiam kobiety, które są mistrzyniami w organizacji czasu dzieląc go między pracę/biznes, obowiązki domowe i rodzinne. Jednocześnie wiem, że jako płeć teoretycznie słabsza zostałyśmy ukształtowane tak, że mamy naturalną niechęć do sprzedaży. Często jesteśmy skromniejsze i mniej pewne siebie. Aktualnie widząc jednak ile powstaje społeczności i biznesów kobiecych jestem przekonana, że nadszedł Czas Kobiet. Wierzę w Nas. Wierzę w “Girl Power”. Wiem, że mamy potencjał, energię i siłę. Mamy też swoje słabości i słabsze dni 😉 I tak też jest dobrze!

Moja przygoda z e-marketingiem

Marketingiem i sprzedażą zajmowałam się od… zawsze:) W podstawówce prowadziłam z moją przyjaciółką z ławki sklepik szkolny, a w 7-mej klasie zaczęliśmy handlować na ulicy kasetami (tak, to były czasy kaset magnetofonowych i ulicznych bazarów;) Ale to tylko “smaczki” z czasów młodości, jednak gdy sobie o tym pomyślę to uświadamiam sobie, że zawsze byłam aktywna, a moją domeną było działanie. Profesjonalnym marketingiem zajęłam się w mojej pierwszej etatowej pracy – w dziale marketingu LG Electronics. Duży, międzynarodowy koncern i ja – rzucona na głęboką wodę. Od tego czasu świat marketingu totalnie mnie zafascynował.

Najpierw był to marketing w formie kampanii tradycyjnych (prasa, radio, TV, outdoor), potem mix marketingu online i offline, a w końcu całkowicie “wsiąknęłam” w świat online. Pracowałam wtedy w liniach lotniczych (Sky Europe, a następnie Norwegian), gdzie 90% całej sprzedaży odbywało się przez internet, a ja byłam odpowiedzialna właśnie za sprzedaż online. Obsługiwałam milionowe budżety i miałam okazję przez kilka lat dokładnie przetestować wszystkie rodzaje reklamy w internecie od reklam banerowych, przez email marketing, programy afiliacyjne i witryny partnerskie, kanały social media aż do marketingu w Google.

Dlaczego Google?

Kiedy w 2010 zakładałam firmę zajmującą się marketingiem w Google wiedziałam, że jest to najbardziej efektywna forma promocji w internecie. Google był kanałem, który przynosił zarówno najwięcej odwiedzających jak i klientów we wszystkich firmach w których pracowałam. Koniec i kropka. Aktualnie nie wiele się zmieniło:) Codziennie obserwuję rezultaty sprzedażowe jakie osiągają moi klienci, dzięki prawidłowo prowadzonemu marketingowi w Google. Dla większości z nich marketing w wyszukiwarce to podstawowy kanał sprzedaży generujący często 80, a nawet 90% wszystkich obrotów.

Własna firma

Od 2010 roku lat prowadzę agencję e-marketingu Internet Planet specjalizującą się w zwiększaniu sprzedaży z Google. Pomagam moim klientom zwiększać efektywność ich kampanii w Google Adwords a także optymalizować strony zgodnie z wymaganiami wyszukiwarki Google. Mam grono zaufanych i stałych klientów z którymi uwielbiam pracować. Prowadzę także konsultacje i szkolenia oraz wspieram firmy i start-upy w skutecznej komunikacji online. Jestem orędowniczką marketingu efektywnościowego, a w swoich działaniach stawiam przede wszystkim na zwrot z inwestycji. Łączę działania z obszaru SEM / SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji przychodów swoich klientów.

Jeśli jesteś na początku swojej drogi we własnym biznesie to chciałabym Ci powiedzieć, że doskonale wiem co czujesz i co przeżywasz. Po założeniu własnej formy ja też zderzyłam się ze ścianą. Trzeba było nie tylko wykonywać jak najlepiej swoją pracę, ale także cały czas się dokształcać, zdobywać klientów, zajmować się księgowością, windykacją, administracją, logistyką, motywacją i kilkoma jeszcze innymi rzeczami;) Przez pierwszy rok było ciężko, głównie ze względu na fakt, iż spadłam z naprawdę “wysokiego konia”, czyli z dobrego stanowiska i korporacyjnej, wysokiej pensji. Miałam za to wolność, pełną swobodę i cały wachlarz możliwości, jakie stały przede mną! I to mi wystarczyło. Przebrnęłam przez największe kryzysy i ciężką pracą oraz wytrwałością rozwinęłam firmę. Ty też możesz. Uwierz w siebie i bądź konsekwentna oraz naucz się znosić małe porażki, gdyż one prowadza do wielkich zwycięstw.

Moje doświadczenie w skrócie:

16 lat w praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

7 lat w edukacji i e-biznesie

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Adwords

Prelegent IDG i Ecommerce Standard

Certyfikat Google Partner

+ 200 kampanii online o łącznej wartości ponad 4 mln PLN

Certyfikat Proficiency in English

O mnie

Nie jestem typem „wirtualnego celebryty”, bardzo cenię sobie prywatność i nie czuję się komfortowo ze zbytnim odkrywaniem się (nie nadaję się na Instagrama ;)) Kocham za to wolność i niezależność oraz filozofię “tu i teraz”. Z biegiem lat coraz mniej mi zależy na rzeczach materialnych, a bardziej sobie cenię spokój, wewnętrzną radość i realizację pasji (nawet tych małych). Jestem pasjonatką sportu, głównie siatkówki plażowej i sportów rakietkowych (gram w tenisa, squasha i ping-ponga), uprawiam też jogę. Kocham podróżować i żeglować. Od lat jestem zakochana w Hiszpanii, gdzie spędzam każdą wolną chwilę. Hiszpania urzekła mnie nie tylko swoim przyjaznym klimatem i niezwykłymi widokami, ale także ogromnie bogatą kulturą oraz wszechobecną „radością życia”. Na zdjęciu jestem w Sitges – przepięknej miejscowości pod Barceloną .