„Jak wykorzystać potencjał sprzedażowyGoogle„
Warto być tam, gdzie codziennie 26 mln internautów szuka produktów i usług takich jak Twoje![/text_block]
Jeśli chcesz:
????dowiedzieć się więcej o sprzedaży w Google, ale masz dość marketingowego żargonu i niezrozumiałych pojęć
???? sprawić by potencjalni klienci bez problemu znaleźli Twoją firmę w sieci
???? wykorzystać wyszukiwarkę do realizacji celów biznesowych i zwiększenia sprzedaży
????prowadzić działania przynoszące obecnie największy zwrot z inwestycji
????poznać sekrety Google
[/text_block]
Pobierz
darmowy
kurs
[/text_block]
Moduły Kursu
[/text_block]
- 10 rzeczy, których jeszcze nie wiesz o Google
- Dlaczego warto być w Google i czy Google w ogóle sprzedaje?
- Ekosystem marketingowy Google: SEM, SEO, Google Ads/Adwords
- Czym różni się SEO od Google Ads/Adwords?
- Google Ads/Adwords czy SEO? Oto jest pytanie!
+ Bonus „Jak wypromować nową firmę w Google [Strategia]”
[/text_block]
Marketing w Google to źródło ruchu przynoszące największe dochody
[/text_block]
*Organic Search – SEO, wyszukiwania organiczne[/text_block]
Mówięprostym językiem o marketingu w Google.
Jestem praktykiem z 17-letnim doświadczeniem w marketingu online i dzielę się z Wami moją wiedzą, umiejętnościami i “know-how”, którepozwoliły mi przeprowadzić kilkaset skutecznych, sprzedażowych kampanii w Google. Mówię prostym inietechnicznym językiem tak, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT.
[/text_block]
Pobierz darmowy kurs teraz!
[/text_block]