„Jak wykorzystać potencjał sprzedażowyGoogle

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Wiesz, że 80% osób podejmujących decyzje zakupowe sięga po informacje do Google?

Warto być tam, gdzie codziennie 26 mln internautów szuka produktów i usług takich jak Twoje![/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Jeśli chcesz:

????dowiedzieć się więcej o sprzedaży w Google, ale masz dość marketingowego żargonu i niezrozumiałych pojęć

???? sprawić by potencjalni klienci bez problemu znaleźli Twoją firmę w sieci

???? wykorzystać wyszukiwarkę do realizacji celów biznesowych i zwiększenia sprzedaży

????prowadzić działania przynoszące obecnie największy zwrot z inwestycji

????poznać sekrety Google

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Moduły Kursu

[/text_block]

  • 10 rzeczy, których jeszcze nie wiesz o Google
  • Dlaczego warto być w Google i czy Google w ogóle sprzedaje?
  • Ekosystem marketingowy Google: SEM, SEO, Google Ads/Adwords
  • Czym różni się SEO od Google Ads/Adwords?
  • Google Ads/Adwords czy SEO? Oto jest pytanie!
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

+ Bonus „Jak wypromować nową firmę w Google [Strategia]”

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Marketing w Google to źródło ruchu przynoszące największe dochody

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]* Paid Search – Google Ads/Adwords

*Organic Search – SEO, wyszukiwania organiczne[/text_block]

[custom_html]

[/custom_html]

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Mówięprostym językiem o marketingu w Google.

Jestem praktykiem z 17-letnim doświadczeniem w marketingu online i dzielę się z Wami moją wiedzą, umiejętnościami i “know-how”, którepozwoliły mi przeprowadzić kilkaset skutecznych, sprzedażowych kampanii w Google. Mówię prostym inietechnicznym językiem tak, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT.

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Pobierz darmowy kurs teraz!

[/text_block]