Jak zrobić z Google maszynkę do zarabiania pieniędzy
Generuj zyski, a nie tylko puste kliknięcia! Poznaj sposoby i triki na to, aby uniknąć pułapek czyhających na niedoświadczonych reklamodawców i wyciśnij 100% z reklam w Google!
- Poznaj strategię 3 P konieczną do generowania zysków z wyszukiwarki
- Zobacz najczęstsze błędy popełniane przez niedoświadczonych reklamodawców i dowiedz się jak ich unikać
- Poznaj tajemnice sukcesu kampanii generujących ponad 200 000 zł miesięcznie przychodu (przy inwestycji ok. 5000 zł)
- Poznaj wpływ obecnej sytuacji na Twoją firmę (dotarłam do bardzo ciekawego raportu pokazującego jakie branże zyskają, a jakie stracą w związku z aktualną sytuacją na świecie)
Zapraszam Cię na wyjątkowy webinar podczas którego podzielę się z Tobą najlepszymi praktykami i wskazówkami dotyczącymi prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w Google. Przeprowadziłam już kilkaset dochodowych kampanii w Google Ads i wiem, że mogą one pracować na 100%, generować godziwe dochody oraz przynosić ponadprzeciętny zwrot z inwestycji.
Na szkoleniu:
zobaczysz, jak generować zyski z reklam, a nie puste kliknięcia i koszty
poznasz sprawdzone sposoby (Best Practice) na stworzenie dochodowej reklamy
dowiesz się, jak uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przez niedoświadczonych reklamodawców
O autorze:
Nazywam się Ewa Chojecka, jestem trenerką Google Ads i praktykiem e-marketingu i e-commerce z 18-letnim doświadczeniem. Od 10 lat z sukcesem prowadzę butikową agencję performance marketingu w Google (Internet Planet) i pomagam moim klientom znieść ich biznesy na wyższy poziom opłacalności. Uczę także przedsiębiorców jak samodzielnie, bez pomocy firmy zewnętrznych prowadzić skuteczny marketing w Google nawet jeśli zaczynasz od zera i myślisz, że jesteś osobą nietechniczną. Jestem autorką "Akademii Google Ads", kursu w którym od A do Z, krok po kroku nauczysz się samodzielnie tworzyć i optymalizować swoją reklamę w Google. Możesz jednak zacząć od darmowych kursów i materiałów, które możesz pobrać tutaj.
18 lat praktyki w e-marketingu i ecommerce
+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych
10 lat w edukacji i e-biznesie
Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Adwords
Prelegent IDG i Ecommerce Standard
Certyfikat Google Partner
+ 200 kampanii online o łącznej wartości ponad 4 mln PLN
Autorka "Akademii Google Ads"
Udostępnij: [addtoany buttons="facebook,twitter,linkedin,email"]