Kim jestem?
Jestem praktykiem z 23-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads. Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższy poziom opłacalności.
Na co dzień prowadzę agencję performance marketingu Internet Planet, w której tworzymy, wdrażamy i optymalizujemy kampanie reklamowe online o najwyższej jakości i ponadprzeciętnej efektywności.
Kim jestem?
Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.
Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższym poziom opłacalności.
Pasjonuję się zrównoważonym rozwojem osobistym i psychologią pozytywną.
Pigułki wiedzy
Jak dostosować się do zmian w SEO związanych z Google AI Overview?
Co to jest Google AI Overview i jak zmienią wyniki wyszukiwania Google + 7 konkretnych zaleceń dla firm w dobie Google AI Overview.
Jak wybrać niszę dla firmy B2B
Znalezienie odpowiedniego segmentu pozwala firmie na zdefiniowanie swojej unikalnej oferty, lepsze dostosowanie się do potrzeb klientów oraz budowanie silniejszej pozycji konkurencyjnej.
Koncepcja PESO w marketingu
Poznaj model PESO w marketingu – dowiedz się, jak łączyć różne kanały komunikacyjne, aby osiągnąć efekt synergii i maksymalizować efektywność.
Jak stworzyć buyer personę w B2B?
Zmapowanie buyer persony nie tylko ułatwia tworzenie efektywnej strategii marketingowo-sprzedażowej, co daje ogromną przewagę nad konkurencją, która zazwyczaj buyer persony ma opracowane słabo.
Czego nauczyło mnie prowadzenie firmy
Bycie przedsiębiorcą to bardzo wymagająca rola, poligon doświadczalny, rollercoaster emocjonalny i przyspieszony kurs życia.
Pozycjonowanie strony B2B w Google
78% kupujących w kanale B2B zaczyna proces zakupowy od wyszukiwarki Google.