Kim jestem?
Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads. Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższy poziom opłacalności.
Na co dzień prowadzę agencję performance marketingu Internet Planet, w której tworzymy, wdrażamy i optymalizujemy kampanie reklamowe online o najwyższej jakości i ponadprzeciętnej efektywności.

Kim jestem?
Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.
Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższym poziom opłacalności.
Pasjonuję się zrównoważonym rozwojem osobistym i psychologią pozytywną.

Pigułki wiedzy
Marketing turystyczny 5 P
Marketing w branży turystycznej Firmy turystyczne takie jak hotele, pensjonaty i inne formy zakwaterowania, a także biura podróży, linie lotnicze, wypożyczalnie samochodów, restauracje, miejsca rozrywki to firmy działające na podobnych zasadach jak inne...
Jak ustalić cel reklamy w Google Ads
Jeśli nie wiesz do jakiego portu płyniesz żaden wiatr nie będzie dla Ciebie dobry. Seneka Wyznaczanie celu reklamy w Google Ads Zanim zajmiemy się ustawianiem reklam warto jest pochylić się nad tym, aby dobrze wyznaczyć cel i zaplanować nasze działania....
Remarketing w Google Ads krok po kroku
Znasz to zjawisko, kiedy odwiedzasz stronę, a potem wszędzie w internecie widzisz reklamę tej firmy lub konkretnego produktu?To właśnie remarketing (inaczej retargeting, czy też reklama śledząca)Remarketing to niezwykle skuteczna metoda komunikacji...
Trendy marketingowe, które zostaną z nami na dłużej
Obserwując rynek od wielu lat widzę jak wiele nowości pojawia się co roku w branży marketingowej. Jedne trendy znikają bardzo szybko, a inne pozostają z nami na dłużej. Postanowiłam więc stworzyć subiektywną listę 10 aktualnych trendów marketingowych, dzięki któremu...
Jak przygotować stronę lub sklep online do promocji w internecie
Platforma sprzedażowa jako element strategii marketingowej 3PPlatforma sprzedażowa jest obok oferty i promocji jednym z trzech głównych elementów skutecznej strategii marketingowej. Sukces sprzedażowy możemy odnieść tylko wtedy, gdy połączymy wszystkie te elementy....
10 etapów planowania skutecznej reklamy Google Ads
Zaplanuj “z głową”, od A do Z, swoją reklamę w wyszukiwarce! Zastanawiasz się nad uruchomieniem reklamy w Google? Cały czas zabierasz się za przygotowanie swojej reklamy, ale nie wiesz od czego zacząć i jak wszystko "poukładać", aby miało to sens biznesowy?...