Indywidualne warsztaty Google Ads

Poznaj system Google Ads “od środka”, aby zgłębić krok po kroku wszystkie aspekty budowania efektywnych kampanii sprzedażowych w Google 

ZAPISZ SIĘ!

 

Kim jestem?

Jestem praktykiem z 23-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads. Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższy poziom opłacalności.

Na co dzień prowadzę agencję performance marketingu Internet Planet, w której tworzymy, wdrażamy i optymalizujemy kampanie reklamowe online o najwyższej jakości i ponadprzeciętnej efektywności.

Kim jestem?

Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.

Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższym poziom opłacalności.

Pasjonuję się zrównoważonym rozwojem osobistym i psychologią pozytywną.

 

Pigułki wiedzy

Jak wybrać niszę dla firmy B2B

Jak wybrać niszę dla firmy B2B

Znalezienie odpowiedniego segmentu pozwala firmie na zdefiniowanie swojej unikalnej oferty, lepsze dostosowanie się do potrzeb klientów oraz budowanie silniejszej pozycji konkurencyjnej.

Koncepcja PESO w marketingu

Koncepcja PESO w marketingu

Poznaj model PESO w marketingu – dowiedz się, jak łączyć różne kanały komunikacyjne, aby osiągnąć efekt synergii i maksymalizować efektywność.

Jak stworzyć buyer personę w B2B?

Jak stworzyć buyer personę w B2B?

Zmapowanie buyer persony nie tylko ułatwia tworzenie efektywnej strategii marketingowo-sprzedażowej, co daje ogromną przewagę nad konkurencją, która zazwyczaj buyer persony ma opracowane słabo.