Indywidualne warsztaty Google Ads

Poznaj system Google Ads “od środka”, aby zgłębić krok po kroku wszystkie aspekty budowania efektywnych kampanii sprzedażowych w Google 

ZAPISZ SIĘ!

 

Kim jestem?

Jestem praktykiem z 23-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads. Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższy poziom opłacalności.

Na co dzień prowadzę agencję performance marketingu Internet Planet, w której tworzymy, wdrażamy i optymalizujemy kampanie reklamowe online o najwyższej jakości i ponadprzeciętnej efektywności.

Kim jestem?

Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.

Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższym poziom opłacalności.

Pasjonuję się zrównoważonym rozwojem osobistym i psychologią pozytywną.

 

Pigułki wiedzy

Prosta reklama dynamiczna w Google dla każdego sklepu internetowego

Prosta reklama dynamiczna w Google dla każdego sklepu internetowego

Promocja sklepu internetowego w wyszukiwarce jest wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy i marketera. Pierwszym dylematem przed którym stajemy jest co wybrać: SEO i pozycjonowanie czy może reklamę Google Ads? Pisałam o tym więcej w artykule Google Ads czy SEO - Oto jest...

10 sytuacji biznesowych, w których warto używać Google Ads

10 sytuacji biznesowych, w których warto używać Google Ads

Sprawdź, czy reklama Google Ads sprawdzi się także w Twoim biznesie! Reklama Google Ads dobrze działa praktycznie we wszystkich biznesach i branżach. To według mnie najlepszy sposób pozyskiwania nowych klientów i generowania sprzedaży. Musi być jednak...

Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?

Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?

Słowa kluczowe to fundament marketingu w Google. Dotyczy to zarówno reklamy w wyszukiwarce jak i SEO. Od wyboru właściwych słów kluczowych zależy naprawdę wiele. Możemy bowiem wybrać frazy które będę generowały "pusty" i bezwartościowy ruch, albo takie,...

Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?

Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?

Często przedsiębiorcy zadają mi pytanie” „czy warto zajmować się tymi reklamami w Google samemu? Nie lepiej jest zlecić to wyspecjalizowanej osobie lub agencji?” Wtedy z reguły uśmiecham się i mówię „To zależy”.  A potem tłumaczę jakie są wady i zalety obu...