3 dniowy intensywny warsztat praktyczny

„Jak przygotować ofertę i stronę do promocji w Google”

Podczas warsztatu:

stworzysz ofertę, którą pokochają klienci
zoptymalizujesz stronę internetową pod Google, klienta i sprzedaż
poznasz najbardziej efektywne formy promocji w internecie i nauczysz się jak je stosować

Marketing najczęściej jest kojarzony tylko z promocją i reklamą. Tymczasem właściwy marketing produktów i usług zaczyna się od stworzenia OFERTY, którą pokochają klienci. Drugim elementem jest właściwie przygotowana PLATFORMA czyli nasza strona internetowa lub też sklep. Platforma powinna być zoptymalizowana pod klienta, sprzedaż oraz pod Google. I dopiero kolejnym elementem jest PROMOCJA czyli między innymi reklama w Google.Tylko tak stworzona strategia marketingowa gwarantuje nam powodzenie naszych działań promocyjnych online.

 

PLAN WARSZTATU

7 maja – OFERTA

 “Jak przygotować ofertę do promocji online”

Nauczysz się jak skonstruować ofertę, aby Twoi klienci ją pokochali. Oferta bowiem to podstawa całego marketingu. Od niej wszystko się zaczyna. Oferta i model biznesowy to absolutne podstawy funkcjonowania każdej firmy. Musisz wiedzieć na jakim rynku działasz, jakich klientów obsługujesz, jakie są Twoje USP i  mocne strony, czyli dlaczego klienci mają kupić właśnie od Ciebie. Wokół oferty budujemy następnie platformę sprzedażową i promocję. W marketingowej koncepcji 5 P (Product – Price – Place – Promotion – People) Oferta czyli Produkt lub Usługa zajmuje pierwsze i priorytetowe miejsce. I od tego zawsze powinniśmy zacząć nasze „wysiłki” marketingowe. 

8 maja – PLATFORMA SPRZEDAŻOWA (STRONA WWW LUB SKLEP)

“Jak zoptymalizować stronę pod Google, klienta i sprzedaż”

Drugiego dnia zajmiemy się platformą sprzedażową, czyli stroną www i sklepem. To strona bowiem (lub sklep) odpowiada za końcowe rezultaty sprzedażowe naszych kampanii reklamowych. To TU trafiają klienci i to TU podejmują decyzje zakupowe! Zobaczysz Jak przekształcić odwiedzających w kupujących i co zrobić, aby Twoja strona była Twoim najlepszym handlowcem. Będziemy pracować na tym jak zwiększyć współczynnik konwersji, czyli jak przekształcić odwiedzających  w  kupujących

9 maja – PROMOCJA

Trzeciego dnia podsumujemy cały warsztat i przejdziemy do PROMOCJI. Poznasz najbardziej efektywne metody promocji w internecie oraz zobaczysz jak je stosować. Zobaczysz jak prawidłowo wyznaczać cel reklamy online, aby następnie monitorować jej skuteczność i mierzyć opłacalność, Nauczysz się jak prowadzić marketing w internecie, aby budżet reklamowy przyniósł Ci zwrot z inwestycji.

20:00 Webinar / Szkolenie na żywo: „Jak wypromować firmę w internecie i w Google”­­­ + Podsumowanie warsztatu 

Podczas warsztatu dowiesz się:

⇒ Co zrobić, aby budżet wydany w internecie przełożył się na efekty sprzedażowe

⇒ Jak przygotować się do kampanii reklamowej online oraz w Google Ads 

⇒ Jakie kroki wykonać, aby reklama internetowa przyniosła zwrot z inwestycji

Warsztat jest bezpłatny. Po zapisie otrzymasz dokładny harmonogram, linki oraz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie będzie się odbywać praktyczna część warsztatu.

O autorze:

Nazywam się Ewa Chojecka, jestem trenerką Google Ads i praktykiem e-marketingu i e-commerce z 18-letnim doświadczeniem. Od 8 lat z sukcesem prowadzę butikową agencję performance marketingu w Google (Internet Planet) i pomagam moim klientom znieść ich biznesy na wyższy poziom opłacalności. Uczę także przedsiębiorców jak samodzielnie, bez pomocy firmy zewnętrznych prowadzić skuteczny marketing w Google nawet jeśli zaczynasz od zera i myślisz, że jesteś osobą nietechniczną.  Jestem autorką "Akademii Google Ads", kursu w którym od A do Z, krok po kroku nauczysz się samodzielnie tworzyć i optymalizować swoją reklamę w Google.  Możesz jednak zacząć od darmowych kursów i materiałów, które możesz pobrać tutaj

Udostępnij: [addtoany buttons="facebook,twitter,linkedin,email"]