Optymalizacja platformy sprzedażowej jest niezbędna do tego, aby nasza reklama przyniosła oczekiwane wyniki biznesowe. Często zapominamy, iż to włąśnie platforma (strona www lub sklep) za końcowy rezultat naszych kampanii reklamowych. To TU bowiem trafiają klienci z naszych reklam i to TU podejmują decyzje zakupowe!
Zapraszam na godzinne szkolenie w którym krok po kroku omawiam jak zoptymalizować stronę lub sklep pod Google, klienta i sprzedaż. Na końcu szkolenia przeprowadzam też dwa, szybkie audyty stron.
Masz problem z rentownością Twoich reklam w Google?
Jeżeli chcesz wreszcie wyciśnąć 100% z reklam w Google to serdecznie zapraszam Cię na kurs z optymalizacji reklam w wyszukiwarce Google Ads Master, w którym nauczysz się jak generować więcej zapytań, telefonów i sprzedaży z Google bez zwiększania budżetu reklamowego. Nauczysz się jak systematycznie optymalizować reklamę, czyli z dnia na dzień zwiększać jej dochodowość.
W ramach podziękowania za to, że jesteś moim subskrybentem mam dla Ciebie specjalną ofertę. Już teraz możesz nabyć kurs Google Ads Master z aż -30% rabatem! Aby skorzystać ze specjalnej i limitowanej oferty, wpisz w koszyku kod „SUBSKRYBENT„. Zostanie Ci automatycznie przyznany rabat w wysokości aż -30% od ceny regularnej.
Kurs jest w sprzedaży tylko do końca listopada.
Świat adaptuje się obecnie do “nowej rzeczywistości”, w której dominująca rolę przejął internet. To tu przebywają teraz Twoi klienci i to tu podejmują decyzje zakupowe. Wykorzystaj tę szansę!
Dobrze prowadzona i zoptymalizowana kampania Google Ads jest nieustająco bijącym źródłem nowych klientów. Do tej pory Twoje kampane miały przeciętne wyniki i nie przynosiły dobrego zwrotu z inwestycji, gdyż nie miałaś/miałeś czasu się tym zająć? Nie szkodzi. Teraz możesz to zmienić i wznieść swoje działania w wyszukiwarce na wyższy poziom opłacalności.
Moduły kursu
Moduł 1. Strategia 3P, czyli co zrobić, aby reklama przyniosła zwrot z inwestycji.
Moduł 2. Pomiar skuteczności kampanii w wyszukiwarce
Moduł 3. Optymalizacja Google Ads krok po kroku
Moduł 4. Optymalizacja słów kluczowych
Moduł 5. Optymalizacja reklam w wyszukiwarce
Moduł 6. Jak obniżać koszty reklamy Google Ads
Moduł 7. Budżety
Moduł 8. Bonusy (4 webinary dodatkowe)
Prowadzenie kampanii Google Ads bez dostatecznej wiedzy i umiejętności to jak wyrzucanie pieniędzy w błoto. Widziałam kampanie, które straciły miesięcznie kilka tysięcy złotych tylko dlatego, że “pracowały” na automatycznych ustawieniach Google i nie były zoptymalizowane. Nie popełniaj tego samego błędu!
Wyciśnij maksymalny efekt z każdej wydanej w Google złotówki
Szczegóły i zapisy