Jak wybrać najbardziej dochodowe słowa kluczowe

Słowa kluczowe to fundament marketingu w Google. Można to porównać do domu. Jeśli dom stoi na słabych, niesolidnych podstawach to cała konstrukcja jest zagrożona. Filarem naszej kampanii są właśnie słowa kluczowe. Od wyboru właściwych fraz zależy naprawdę wiele. Możemy bowiem wybrać słowa które będę generowały “pusty” i bezwartościowy ruch, albo takie, które przyniosą nam dochody i zysk. Przestawiam Ci 3 lekcje z kursu „Słowa kluczowe na Sterydach”, dzięki którym zidentyfikujesz i wybierzesz najbardziej dochodowe frazy kluczowe dla Twojej firmy.

 

Marka własna jako słowo kluczowe

W tej lekcji zobaczysz czy nasza marka to dobre słowo kluczowe i czy warto wykorzystywać ją w kampanii Google Ads

 

Jak wybrać najbardziej dochodowe słowa kluczowe

W tej lekcji :

  • Poznasz 5 zasad wyboru najlepszych słów kluczowych dla Twojego biznesu
  • Zobacysz jak generować wartościowe dla firmy kliknięcia, a nie bezwartościowy ruch
  • Sprawdzisz jak uniknąć najbardziej “popularnych” błędów” przy wyborze słów kluczowych

Optymalizacja słów kluczowych

W tej lekcji :

  • zobaczysz jak zidentyfikować „dojne krowy„, czyli słowa kluczowe, które zarabiają najwięcej
  • jakie statystyki brać pod uwagę przy wyborze najlepszych słów kluczowych
  • co warto zrobić ze słabymi słowami kluczowymi
  • jak podnosić wynik jakości czyli zarówno zwiększać klikalnośc jak i obniżać koszt za kliknięcie
  • jak używać raportu wyszukiwanego hasła

System Google Google Ads z pozoru wydaje się banalny. Wybierasz słowa kluczowe, ustawiasz reklamy, stawki za kliknięcie i …. modlisz się ???? o zyski. Jednak słowa kluczowe utworzone na automatycznych ustawieniach najczęściej przynoszą zyski nie Tobie, ale firmie Google! Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads bez dostatecznej wiedzy i umiejętności to jak wyrzucanie pieniędzy w błoto. Bardzo łatwo bowiem jest wygenerować dużą ilość mało wartościowych kliknięć, natomiast dużo ciężej jest wygenerować WARTOŚCIOWE dla biznesu kliknięcia. Przy źle dobranych słowach kluczowych budżet bardzo szybko się wyczerpuje, gdyż generujemy bezwartościowe kliknięcia nie prowadzące do sprzedaży. Dlatego zdecydowanie lepiej jest koncentrować się na jakości, a nie na ilości kliknięć. Warto poznać tajniki słów kluczowych „od środka” oraz wszystkie „kruczki” dotyczące optymalizacji fraz, aby zbudować w pełni skuteczną maszynę reklamową, która zacznie wreszcie przynosić efekty biznesowe.

Czego nauczysz się na kursie Słowa Kluczowe na Sterydach ?

Na kursie poznasz sposoby i triki na to, aby raz na zawsze ułożyć optymalną listę i strukturę słów kluczowych dla Twojej firmy. Opanujesz wszystkie zagadnienia dotyczące słów kluczowych takie jak:

  • jak prawidłowo ułożyć listę słów kluczowych korzystając z zasobów własnych oraz z narzędzi Google (Planer Słów Kluczowych)
  • jak wybrać najbardziej dochodowe dla mojego biznesu słowa kluczowe
  • jak wybrać odpowiednie dopasowania, czyli co zrobić, aby Google wyświetlał reklamę tylko na wybrane przeze mnie słowa kluczowe (gdyż domyślnie wcale tak nie jest, a Twoja reklama może pojawiać się na wiele niedopasowanych fraz)
  • jak ustawić wykluczenia czyli najbardziej niedoceniany aspekt słów kluczowych (jak nie marnować budżetu i zwiększac klikalność) + LISTA 67 najbardziej popularnych wykluczeń do każdej kampanii
  • jak optymalizować słowa kluczowe czyli jak regularnie zwiększać efektywność fraz, aby generowały zyski, a nie puste kliknięcia
  • czy marka własna to dobre słowo kluczowe i kiedy warto używać jej w kampaniach Google Ads
  • wynik jakości czyli jak jednocześnie obniżać koszty kliknięcia i podnosić pozycje reklamy
  • jak na co dzień pracować ze słowami kluczowymi i ustawiac prawidłowe statystyki słów kluczowych, aby widzieć które słowa przynoszą nam nawiększy dochód
  • jaka jest różnica między zapytaniem a słowem kluczowym
  • jak używać raportu wyszukiwanego hasła (czyli sprawdzać na jakie dokładnie zapytania pojawia się moja reklama, dodawać nowe słowa kluczowe oraz wykluczenia)

Dobrze zoptymalizowane słowa kluczowe w wyszukiwarce to nieustająco bijące źródło nowych klientów. Do tej pory Twoje kampanie miały przeciętne wyniki i nie przynosiły dobrego zwrotu z inwestycji, gdyż nie miałaś/miałeś czasu się tym zająć? Nie szkodzi. Teraz możesz to zmienić i wznieść swoje działania w Google na wyższy poziom opłacalności.

STRUKTURA KURSU Słowa Kluczowe na Sterydach 

1. Przygotowanie do kampanii Google Ads

  • Jak ułożyć podstawową listę słów kluczowych
  • Narzędzie propozycji słów kluczowych

2. Optymalizacja słów kluczowych 

  • Na czym polega optymalizacja słów kluczowych
  • Jak wybrać najbardziej dochodowe słowa kluczowe
  • Marka własna jako słowo kluczowe
  • Dopasowanie słów kluczowych
  • Który typ dopasowania słów kluczowych wybrać
  • Wykluczenia – jak wybierać i dodawać wykluczenia do kampanii + LISTA 67 najbardziej popularnych wykluczeń do każdej kampanii
  • Praca ze słowami kluczowymi i ustawienie prawidłowych statystyk słów kluczowych
  • Jak prawidłowo korzystać z raportu wyszukiwanego hasła

3. BONUS – Jak obniżać koszty reklamy Google Ads

  • Aukcja, ranking, pozycja reklamy i rzeczywiste CPC
  • Wynik Jakości
  • Sposoby na poprawę Wyniku Jakości i obniżenie kosztów reklam

Jeśli chcesz, aby Twoje słowa kluczowe wreszcie pracowały dla Ciebie, a nie dla Google już teraz zoptymalizuj je tak, aby przynosiły Ci zysk, a nie puste kliknięcia.

Dlaczego możesz mi zaufać:

  1. Jestem Trenerem Google Ads, a szkolenia z zakresu Google Ads i marketingu internetowego prowadzę od 2012 roku
  2. Jestem autorką kursów Akademia Google Ads i Google Ads Master
  3. Mam 20-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce
  4. Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 5 mln zł
  5. Na swoim koncie mam ponad 350 godzin szkoleniowych dla takich firm jak Karcher czy Siemens (B/S/H).
  6. Od 10 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet
  7. Codziennie doradzam małym i dużym firmom jak wykorzystać ich potencjał do zwiększenia sprzedaży w Internecie.

W tym kursie pokażę Ci to czego nauczyłam w ciągu ostatnich 20 lat prowadząc i optymalizując setki kampani Google Ads. Możesz być pewny/a, że wszystko co znajdziesz w tym kursie jest dokładnie przeze mnie przetestowane, sprawdzone i po prostu działa.

ZAPISY

Aby uzyskać natychmiastowy dostęp do kursu możesz złożyć zamówienie bezpośrednio na stronie kursu

https://kurs.ewachojecka.pl/zamowienie/?add-to-cart=6802

Kupując kurs w sklepie internetowym dostęp otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych.

Promocja jest ograniczona czasowo i trwa tylko do 31.01.2021.