Warsztat „Jak przygotować ofertę i stronę do promocji w internecie i w Google” już się zakończył.

 

Zapraszam na Akademię Google Ads!

 

Akademia Google Ads to interaktywny, multimedialny i praktyczny program online, w którym nauczysz się samodzielnie, krok po kroku, od A do Z tworzyć, monitorować i optymalizować reklamę w wyszukiwarce. Bez płacenia podwykonawcom i pozbywania się części zysków. Nawet jeśli nie masz pojęcia o marketingu online, przerażają Cię technikalia i nigdy nie myślałaś/eś, aby to robić samodzielnie.Poprowadzę Cię za rękę przez wszystkie meandry systemu reklamowego Google i wspólnie stworzymy krok po kroku, od A do Z, Twoją pierwszą reklamę w wyszukiwarce.

A wszystko po to, aby 
????wznieść Twój biznes na wyższy poziom opłacalności i zacząć pozyskiwać wartościowych klientów z wyszukiwarki
???? oszczędzić koszty, jakie trzeba przeznaczyć na comiesięczne wynagrodzenia dla agencji zewnętrznych, zajmujących się optymalizacją kampanii w Google Ads
????zdobyć nowe umiejętności i kompetencje, które są niezwykle cennym atutem w dzisiejszym, wirtualnym świecie

 

Akademia Google Ads to praktyczna formuła marketingowa dla  firm z sektora MSP oraz marketerów. Hasłem przewodnim najnowszej edycji 2019 jest PROFITABILITY czyli efektywność biznesowa i zwrot z inwestycji. Najpierw zajmiemy się ofertą, aby odpowiednio przygotować ją do promocji online. Następnie zoptymalizujemy  stroną internetową pod Google, klienta i sprzedaż. W końcu zajmiemy się tworzeniem krok po kroku, od A do Z, skutecznej reklamy w wyszukiwarce oraz  tym, aby pracowała na 100% możliwości i generowała jak największe przychody.

 
Dlaczego Google Ads?

Aktualnie system Google Ads  najskuteczniejszy system reklamowy na świecie. Mam na to kilka argumentów:

  • Google Ads generuje sprzedaże! W ciągu kilkunastu lat na rynku marketingu online przetestowałam praktycznie wszystkie możliwości reklamy i promocji internetowej. Wniosek jest taki, że Google Ads / Adwords przynosi najwięcej odwiedzających i klientów. Takie są fakty.
  • Największy zasięg – 97% internautów w Polsce korzysta z Google (27 milionów osób codziennie szuka firm takich jak Twoja)
  • To nie Ty szukasz Klientów, tylko oni szukają Ciebie!  Klienci pozyskani z wyszukiwarki mają jasno sprecyzowaną intencję zakupową, a to sprawia, iż prawdopodobieństwo zawarcia transakcji jest tutaj dużo wyższe niż w innych mediach.
  • Docierasz do klientów we właściwym miejscu i czasie – wtedy, kiedy są już gotowi do zakupu
  • Wyszukiwarka to dla wielu wyrocznia – jeśli nie ma Cię w Google to po prostu nie istniejesz…
  • Google Ads dużo szybciej przyniesie efekty niż  np SEO 
    Po pierwsze reklama daje natychmiastowe efekty. Tworząc kampanię możemy praktycznie od razu emitować reklamy i sprowadzać nowych użytkowników na stronę lub do sklepu oraz generować sprzedaż. Działania SEO (Search Engine Optimisation) i pozycjonowanie wymagają natomiast dużo więcej czasu, od kilku do nawet kilkunastu miesięcy. Porównując to do biegu – Google Ads jest sprintem, tymczasem SEO i pozycjonowanie to zdecydowanie maraton.Poza tym galopująca komercjalizacja przez Google pierwszej strony wyników wyszukiwania sprawia, iż pozycjonowanie powoli traci na znaczeniu, gdyż coraz trudniej jest pozyskać ruch z wyników bezpłatnych. Google bowiem umieszcza reklamy na coraz większym obszarze strony, spychając wyniki bezpłatne coraz niżej w dół. To sprawia, że coraz mniej osób dociera do tych wyników, zatrzymując się wyżej i klikając w reklamy!

 

Zapisz się na Akademię Google Ads i codziennie zdobywaj nowych klientów z wyszukiwarki! www.kurs.ewachojecka.pl