Kim jestem?
Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads. Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższy poziom opłacalności.
Na co dzień prowadzę agencję performance marketingu Internet Planet, w której tworzymy, wdrażamy i optymalizujemy kampanie reklamowe online o najwyższej jakości i ponadprzeciętnej efektywności.

Kim jestem?
Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.
Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższym poziom opłacalności.
Pasjonuję się zrównoważonym rozwojem osobistym i psychologią pozytywną.

Pigułki wiedzy
TOP 7 darmowych narzędzi Google dla biznesu
Poznaj 7 darmowych narzędzi od Google, które możesz wykorzystać w swoim biznesie. Sprawdź, jakie narzędzia pomogą Ci rozwinąć Twoją firmę.
10 sytuacji biznesowych, w których warto używać Google Ads
Sprawdź, czy reklama Google Ads sprawdzi się także w Twoim biznesie! Reklama Google Ads dobrze działa praktycznie we wszystkich biznesach i branżach. To według mnie najlepszy sposób pozyskiwania nowych klientów i generowania sprzedaży. Musi być jednak...
Maksymalizacja sprzedaży w Google na Black Friday, Cyber Monday i w okresie świąteczno-noworocznym
Koniec czwartego kwartału to okres największego popytu w praktycznie wszystkich branżach. Najwięcej ma tu do "ugrania" oczywiście ecommerce, ale wbrew pozorom jest to okres wzrostu popytu nie tylko w sklepach internetowych, ale także w usługach oraz w...
Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?
Słowa kluczowe to fundament marketingu w Google. Dotyczy to zarówno reklamy w wyszukiwarce jak i SEO. Od wyboru właściwych słów kluczowych zależy naprawdę wiele. Możemy bowiem wybrać frazy które będę generowały "pusty" i bezwartościowy ruch, albo takie,...
Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?
Często przedsiębiorcy zadają mi pytanie” „czy warto zajmować się tymi reklamami w Google samemu? Nie lepiej jest zlecić to wyspecjalizowanej osobie lub agencji?” Wtedy z reguły uśmiecham się i mówię „To zależy”. A potem tłumaczę jakie są wady i zalety obu...
Reklama w Google w wakacje – jak uchronić się przed spadkiem ruchu i klientów w sezonie ogórkowym?
Wakacje to okres specyficzny. Z jednej strony żniwa dla firm w branży turystycznej, hotelarskiej i rozrywkowej, z drugiej jednak średni lub niski sezon dla pozostałych biznesów. W niektórych przypadkach, tam gdzie popyt jest w miarę stały w ciągu roku,...