Pomagam biznesom skalować zyski w internecie

 

Dzięki unikalnemu połączeniu strategicznego doradztwa marketingowego oraz kampanii reklamowych o najwyższej jakości i ponadprzeciętnej efektywności.

Kim jestem?

Jestem strategiem marketingu i praktykiem z 23-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.

 

Tworzę szyte na miarę strategie marketingowe.

 

 Optymalizuję wszystkie elementy marketingu, aby Twój budżet nie został wyrzucony w błoto, ale pracował na 100% swoich możliwości.

 

 

Już NIGDY nie trać pieniędzy na niedziałający marketing!

 

Bez marketingu nie ma sprzedaży. To pewne, że aby rozwinąć firmę i skalować zyski potrzebujesz dobrej promocji i reklamy.  Z drugiej strony mówi się, że połowa pieniędzy wydanych na marketing jest wyrzucona w błoto. Nie wiadomo tylko która to połowa…

Poznaj Strategię 3P (skrót od Produkt + Platforma + Promocja), która pozwoli Ci wykorzystać 100% Twojego budżetu marketingowego, aby każda złotówka pracowała na Twój sukces!

 

 

Skuteczność moich kampanii – liczby mówią same za siebie

Klient 1.

Zwrot z wydatków na reklamę ROAS: 3248%

 

Klient 2

Inwestycja: 26 928 PLN. Przychód: 1 020 798 PLN. Zwrot z wydatków na reklamę ROAS: 3700%

 

Klient 3

Zwrot z wydatków na reklamę ROAS: 2628%

SEO kurs szkolenie okładka

Dlaczego możesz mi zaufać

Mam ponad 23-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce

Przeprowadziłam kilkaset kampanii reklamowych online o wartości ponad 8 mln zł

Od 14 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet

Jestem trenerem marketingu online i trenerem Google Ads, a szkolenia i kursy prowadzę od 2012 roku

Codziennie doradzam biznesom jak wykorzystać potencjał internetu do skalowania sprzedaży online.

Na swoim koncie mam ponad 400 godzin szkoleniowych 

Posiadam Certyfikaty Google

Opinie klientów

„Profesjonalizm, wiedza i świetne rozumienie potrzeb klienta – to trzy cechy, którymi mogę opisać p. Ewę. Jej pomysły, sposób realizacji zleceń oraz zaangażowanie w projekty oceniam bardzo wysoko i szczerze polecam.”

Jacek Turecki

Dyrektor Marketingu Unidevelopment S.A.

Podczas trwającej 2 lata współpracy nasze kampanie pracowały na najwyższych obrotach przynosząc oczekiwany zwrot z inwestycji. Ewa zaimplementowała nowe rozwiązania i funkcjonalności pozwalające podnieść efektywność prowadzonych działań SEM. Spadek kosztu za kliknięcie (CPC) oraz wzrost konwersji są tego najlepszym dowodem. Dużym atutem Ewy Chojeckiej jest niewątpliwie ugruntowana wiedza branżowa, poparta wartościową praktyką i doświadczeniem w zakresie SEM, SEO i narzędzi Google.

Maciej Nykiel

Dyrektor Zarządzający, Fly.pl

Bardzo profesjonalna i zaangażowana we współpracę firma oferująca przygotowanie strategii i realizację kampanii promocyjnych w Internecie. Komunikacja na wysokim poziomie. Polecamy serdecznie!

Elżbieta Lichocka

Główny Specjalista ds. komunikacji, Muzeum Historii Polski

Jestem w 100% zadowolony ze współpracy z Ewą.  Specjalizacja w sektorze ecommerce, pro-biznesowe podejście oraz znajomość branży to czynniki, które sprawiły, że podjąłem decyzję dotyczącą powierzenia firmie działań w zakresie marketingu w Google. Dodatkowo rezultaty przeprowadzonych działań mówią same za siebie: w 8 miesięcy cena za klik w kampanii Adwords spadła o 66%, a koszt konwersji obniżył się o 56%.

Marcin Leszewicz

właściciel , Erakiety.pl

W zakresie SEM bardzo szybko i skutecznie udało się zoptymalizować wcześniej prowadzone kampanie, obniżając koszt za klik o 75%. W związku z tym, że cena za klik spadła moją stronę odwiedza 3 razy więcej potencjalnych klientów. Kampania Adwords stała się tez dużo bardziej efektywna ze względu na wprowadzenie nowych form zwiększających konwersje. To co cenię najbardziej ze współpracy z Ewą, to fakt, że ma „oczy szeroko otwarte” – nie ogranicza się do powierzonych zadań SEM i SEO, ale uczula mnie na wiele innych zagadnień związanych z ecommerce.  Ponadto Ewa jest osobą bardzo komunikatywną i serdeczną, co jest cennym dodatkiem do jej umiejętności zawodowych. Cały czas mam świadomość, że ktoś kompetentny czuwa nad MamaGama w kwestii związanych z Google, za co jej bardzo dziękuje.

Beata Sobczyk

właściciel Mamagama.pl

„Współpraca na najwyższym poziomie merytorycznym. Ogrom wiedzy i zaangażowanie w prowadzone kampanie. W kampaniach SEM w ciągu 2 miesięcy ilość kliknięć zwiększyła się o 100% przy jednoczesnym spadku CPC o 40%, natomiast wzrost sprzedaży oscylował w granicach 50% rok do roku. To ponadprzeciętne wyniki, zważywszy na branżę w jakiej działa nasza firma. Profesjonalizm i fantastyczna atmosfera. Polecam z całego serca.”

Rafał Adamczyk

właściciel Maxel-cosmetics.pl

Od początku rozwoju naszego nowego kanału sprzedaży- sklepu internetowego simteq.pl powierzyliśmy Pani Ewie opiekę nad nim w zakresie kompleksowego pozycjonowania w Google (SEM + SEO), zadanie zostało wykonane doskonale i z pełnym zaangażowaniem. Wyniki i pozycja którą uzyskaliśmy, wskazuje że pani Ewa wykazuje się doskonałą znajomością tematu i pełnym profesjonalizmem. Należałoby sobie życzyć żeby wszystkie osoby z którymi współpracujemy wykazały się takim podejściem i kompetencjami jak Pani Ewa.

Piotr Wojtal

Dyrektor Sprzedaży Internetowej , Simteq.pl

Nowości na blogu

Jak wybrać agencję marketingową

Jak wybrać agencję marketingową

Jak wybrać idealną agencję e-marketingową, aby po pierwsze realizować cele sprzedażowe, a po drugie – aby praca nie była dla Ciebie trudnym obowiązkiem, ale przyjemnością

Marketing w turystyce

Marketing w turystyce

Marketing usług turystycznych Firmy turystyczne takie jak hotele, pensjonaty i inne formy zakwaterowania, a także biura podróży,  linie lotnicze, wypożyczalnie samochodów, restauracje, miejsca rozrywki to firmy działające na podobnych zasadach jak inne...

Jak ustalić cel reklamy w Google Ads

Jak ustalić cel reklamy w Google Ads

Jeśli nie wiesz do jakiego portu płyniesz żaden wiatr nie będzie dla Ciebie dobry. Seneka Wyznaczanie celu reklamy w Google Ads Zanim zajmiemy się ustawianiem reklam warto jest pochylić się nad tym, aby dobrze wyznaczyć cel i zaplanować nasze działania....

Remarketing w Google Ads krok po kroku

Remarketing w Google Ads krok po kroku

Znasz to zjawisko, kiedy odwiedzasz stronę, a potem wszędzie w internecie widzisz reklamę tej firmy lub konkretnego produktu?To właśnie remarketing (inaczej retargeting, czy też reklama śledząca)Remarketing to niezwykle skuteczna metoda komunikacji...

Trendy marketingowe, które zostaną z nami na dłużej

Trendy marketingowe, które zostaną z nami na dłużej

Obserwując rynek od wielu lat widzę jak wiele nowości pojawia się co roku w branży marketingowej. Jedne trendy znikają bardzo szybko, a inne pozostają z nami na dłużej. Postanowiłam więc stworzyć subiektywną listę 10 aktualnych  trendów marketingowych, dzięki któremu...

 

Kontakt

 

Ty znasz się najlepiej na swoim biznesie i swojej branży. Ja znam się doskonale na strategii marketingowej i sprzedaży w internecie. Razem możemy osiągnąć ponadprzeciętne wyniki!

 

 

Napisz do mnie i porozmawiajmy o Twoim biznesie!

 

    Zapoznałam/em się z polityką prywatności i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz przesyłanie informacji handlowych
    Wpisz poniżej podany kod: captcha