Kurs Google Ads dla przedsiębiorców  

“9 kroków (step-by-step) do pozyskania klientów z Google

W tym kursie pokażę Ci jak w 9 dni, krok po kroku, stworzyć od podstaw pierwszą reklamę w wyszukiwarce i zacząć zdobywać nowych klientów z Google!

Kim jestem?

Jestem praktykiem z 18-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.

Uczę przedsiębiorców jak wykorzystać potencjał marketingowy Google do zwiększenia sprzedaży i rozwoju firmy.

Pomagam firmom w optymalizacji działań online i zwiększaniu zwrotu z inwestycji w reklamę internetową.

Kim jestem?

Jestem praktykiem e-marketingu z 16-letnim doświadczeniem i chcę się z Tobą podzielić wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i “know-how”.

Uczę „prostym i nietechnicznym językiem jak sprzedawać więcej w Google”, więc wszystko co tu znajdziesz będzie rzeczowe, ale też przystępne. Mówię i uczę konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.

“Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi a zapamiętam, pozwól mi zrobić a zrozumiem.“

Konfucjusz

Pigułki wiedzy

Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?

Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?

Słowa kluczowe to fundament marketingu w Google. Dotyczy to zarówno reklamy w wyszukiwarce jak i SEO. Od wyboru właściwych słów kluczowych zależy naprawdę wiele. Możemy bowiem wybrać frazy które będę generowały "pusty" i bezwartościowy ruch, albo takie,...

Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?

Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?

Często przedsiębiorcy zadają mi pytanie” „czy warto zajmować się tymi reklamami w Google samemu? Nie lepiej jest zlecić to wyspecjalizowanej osobie lub agencji?” Wtedy z reguły uśmiecham się i mówię „To zależy”.  A potem tłumaczę jakie są wady i zalety obu...

10 powodów dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google

10 powodów dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google

Aktualnie jest nieskończenie wiele możliwości promocji online: media społecznościowe, marketing w Google: SEO i Google Ads/Adwords, mailingi, fora, blogi, programy afiliacyjne, serwisy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe, content marketing i inne. Od mnogości...

Zupełnie nowy panel Google Ads Adwords – Przewodnik krok po kroku

Zupełnie nowy panel Google Ads Adwords – Przewodnik krok po kroku

  Rewolucja w Google! Od 2018 roku będzie obowiązywał zupełnie nowy panel Google Ads/Adwords do obsługi i zarządzania kampaniami. To gigantyczna metamorfoza jeśli chodzi o wygląd, user experience oraz funkcjonalności.  Aktualnie możemy jeszcze korzystać ze...

Google Ads/Adwords czy SEO – Oto jest pytanie!

Google Ads/Adwords czy SEO – Oto jest pytanie!

  Jest takie powiedzenie „Jeśli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz” – możesz się z tym zgadzać lub nie, ale "niestety" taka jest rzeczywistość. Obecnie decyzje zakupowe są podejmowanie przed ekranem komputera lub smartfona. Według badań ponad 80% osób...

Akademia Google Ads 6.0.

 

3-miesięczny program online dla przedsiębiorców i marketerów

Nowa edycja już wkrótce!