Kim jestem?

Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.

Pomagam marketerom i przedsiębiorcom wykorzystać potencjał marketingowy internetu do skalowania sprzedaży.

 

Kim jestem?

Jestem praktykiem z 18-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.

Pomagam firmom i przedsiębiorcom wykorzytać potencjał marketingowy internetu do skalowania sprzedaży.

  • Pokażę Ci najskuteczniejsze formy reklamy w internecie
  • Poznasz 4 podstawowe kryteria wyboru najlepszych kanałów marketingowych
  • Zobaczysz różnice między najbardziej popularnymi formami promocji w internecie
  • Zobaczysz gdzie promować się online, aby odnieść sukces i uzyskać zwrot z inwestycji
“Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi a zapamiętam, pozwól mi zrobić a zrozumiem.“

Konfucjusz

Pigułki wiedzy

Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?

Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?

Słowa kluczowe to fundament marketingu w Google. Dotyczy to zarówno reklamy w wyszukiwarce jak i SEO. Od wyboru właściwych słów kluczowych zależy naprawdę wiele. Możemy bowiem wybrać frazy które będę generowały "pusty" i bezwartościowy ruch, albo takie,...

Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?

Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?

Często przedsiębiorcy zadają mi pytanie” „czy warto zajmować się tymi reklamami w Google samemu? Nie lepiej jest zlecić to wyspecjalizowanej osobie lub agencji?” Wtedy z reguły uśmiecham się i mówię „To zależy”.  A potem tłumaczę jakie są wady i zalety obu...

10 powodów dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google

10 powodów dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google

Aktualnie jest nieskończenie wiele możliwości promocji online: media społecznościowe, marketing w Google: SEO i Google Ads/Adwords, mailingi, fora, blogi, programy afiliacyjne, serwisy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe, content marketing i inne. Od mnogości...

Zupełnie nowy panel Google Ads Adwords – Przewodnik krok po kroku

Zupełnie nowy panel Google Ads Adwords – Przewodnik krok po kroku

  Rewolucja w Google! Od 2018 roku będzie obowiązywał zupełnie nowy panel Google Ads/Adwords do obsługi i zarządzania kampaniami. To gigantyczna metamorfoza jeśli chodzi o wygląd, user experience oraz funkcjonalności.  Aktualnie możemy jeszcze korzystać ze...