EwaChojecka.pl > Prostym językiem o marketingu w Google > Ewa Chojecka

Akademia Google Ads 6.0

Stwórz samodzielnie, krok po kroku, od A do Z, swoją dochodową reklamę w wyszukiwarce

Kurs dla początkujących

 

Kim jestem?

Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.

Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższy poziom opłacalności.

Pomagam osiągnąć work-life balance i zwiększać poczucie szczęścia i dobrostanu w duchu self-love i self-care – zobacz mój blog Pracowania Życia

Kim jestem?

Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.

Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższym poziom opłacalności.

Pasjonuję się zrównoważonym rozwojem osobistym i psychologią pozytywną.

 

Pigułki wiedzy

10 sytuacji biznesowych, w których warto używać Google Ads

10 sytuacji biznesowych, w których warto używać Google Ads

Sprawdź, czy reklama Google Ads sprawdzi się także w Twoim biznesie! Reklama Google Ads dobrze działa praktycznie we wszystkich biznesach i branżach. To według mnie najlepszy sposób pozyskiwania nowych klientów i generowania sprzedaży. Musi być jednak...

Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?

Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?

Słowa kluczowe to fundament marketingu w Google. Dotyczy to zarówno reklamy w wyszukiwarce jak i SEO. Od wyboru właściwych słów kluczowych zależy naprawdę wiele. Możemy bowiem wybrać frazy które będę generowały "pusty" i bezwartościowy ruch, albo takie,...

Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?

Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?

Często przedsiębiorcy zadają mi pytanie” „czy warto zajmować się tymi reklamami w Google samemu? Nie lepiej jest zlecić to wyspecjalizowanej osobie lub agencji?” Wtedy z reguły uśmiecham się i mówię „To zależy”.  A potem tłumaczę jakie są wady i zalety obu...