Kim jestem?
Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads. Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższy poziom opłacalności.
Na co dzień prowadzę agencję performance marketingu Internet Planet, w której tworzymy, wdrażamy i optymalizujemy kampanie reklamowe online o najwyższej jakości i ponadprzeciętnej efektywności.

Kim jestem?
Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.
Pomagam biznesom przenosić działania online na wyższym poziom opłacalności.
Pasjonuję się zrównoważonym rozwojem osobistym i psychologią pozytywną.

Pigułki wiedzy
10 powodów dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google
Aktualnie jest nieskończenie wiele możliwości promocji online: media społecznościowe, marketing w Google: SEO i Google Ads/Adwords, mailingi, fora, blogi, programy afiliacyjne, serwisy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe, content marketing i inne. Od mnogości...
Zupełnie nowy panel Google Ads Adwords – Przewodnik krok po kroku
Rewolucja w Google! Od 2018 roku będzie obowiązywał zupełnie nowy panel Google Ads/Adwords do obsługi i zarządzania kampaniami. To gigantyczna metamorfoza jeśli chodzi o wygląd, user experience oraz funkcjonalności. Aktualnie możemy jeszcze korzystać ze starego...
Google Ads/Adwords czy SEO – Oto jest pytanie!
Jest takie powiedzenie „Jeśli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz” – możesz się z tym zgadzać lub nie, ale "niestety" taka jest rzeczywistość. Obecnie decyzje zakupowe są podejmowanie przed ekranem komputera lub smartfona. Według badań ponad 80% osób podejmujących...
Jak zoptymalizować stronę mobilną
Zastanawiasz się czasem ile razy w ciągu dnia dotykasz swojego smartfona? Amerykańskie badania pokazały, że jest to średnio 2,617 (liczył się każdy moment, w którym badani pisali coś na telefonie, włączali aplikacje i inne funkcje oraz przesuwali palcem...
Strona www czy fanpage? Co będzie dla mnie lepsze?
Darmowy marketing na Facebooku wielkimi krokami odchodzi do lamusa! Facebook testuje właśnie całkowite usunięcie wszystkich postów firmowych z newsfeedów użytkowników. To znaczy, że jeśli Twój marketing opiera się tylko lub w dużej mierze o fanpage to wkrótce możesz...
Która reklama jest bardziej skuteczna: Google Ads (Adwords) czy Facebook Ads?
Dwa giganty internetu: Google i Facebook. Odwieczni rywale. Systemy reklamowe obu firm dają obecnie największe możliwości jeśli chodzi o skuteczną reklamę i precyzyjne dotarcie do grupy docelowej. Który z nich mamy jednak wybrać: Google Adwords czy Facebook Ads? Czy...