WARSZTAT ONLINE

 

Chcesz rozpocząć przygodę z Google Ads, ale boisz się, że Twoje działania nie przyniosą rezultatu?

Chcesz zaplanować cele, działania i koszty tak, aby mieć pewność, iż ta inwestycja się opłaci?

 

Jesteś w dobrym miejscu!

Na tym warsztacie:

  • w zaledwie godzinę opracujesz swój błyskawiczny plan reklamowy

  • stworzysz swój indywidualny konspekt marketingowy, aby mieć pewność, iż reklama Google Ads będzie zaplanowania „z głową” a nie przypadkowo i chaotycznie. A wszystko po to, aby odniosła jak najlepsze rezutaty biznesowe.

 

Warsztat składa się z 3 etapów:

  1. Planowanie reklamy w Google Ads – szkolenie online

  2. Planowanie budżetu – szkolenie online

  3. Planer kampanii w Google Ads – workbook z ćwiczeniami do wypełnienia

 

Dlaczego warto być w Google Ads?

  • Google Ads przynosi dochody. To najskuteczniejszy system reklamowy w internecie. Koniec i kropka. W ciągu kilkunastu lat na rynku marketingu online przetestowałam praktycznie wszystkie możliwości reklamy i promocji internetowej. Wniosek jest taki, że Google Ads przynosi najwięcej odwiedzających i klientów. Takie są fakty.
  • Największy zasięg – 98% internautów w Polsce korzysta z Google (27 milionów osób codziennie szuka firm takich jak Twoja)
  • To nie Ty szukasz Klientów, tylko oni szukają Ciebie!  Klienci pozyskani z wyszukiwarki mają jasno sprecyzowaną intencję zakupową, a to sprawia, iż prawdopodobieństwo zawarcia transakcji jest tutaj dużo wyższe niż w innych mediach.
  • Docierasz do klientów we właściwym miejscu i czasie – wtedy, kiedy są już gotowi do zakupu
  • Wyszukiwarka to dla wielu wyrocznia – jeśli nie ma Cię w Google to po prostu nie istniejesz…
  • Google Ads dużo szybciej przyniesie efekty niż SEO 
    Po pierwsze reklama daje natychmiastowe efekty. Tworząc kampanię możemy praktycznie od razu emitować reklamy i sprowadzać nowych użytkowników na stronę lub do sklepu oraz generować sprzedaż. Działania SEO i pozycjonowanie wymagają natomiast dużo więcej czasu, od kilku do nawet kilkunastu miesięcy. Porównując to do biegu – Google Ads jest sprintem, tymczasem SEO i pozycjonowanie to zdecydowanie maraton.

 

Dlaczego możesz mi zaufać?

Jestem Trenerem Google Ads i praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w marketingu, sprzedaży i ecommerce. Na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych dla klientów z różnych branż o łącznej wartości 5 mln zł.  Od 10 lat prowadzę agencję performance marketingu w internecie i w Google. Jestem także autorką dwóch programów online dla przedsiębiorców i marketerów “Akademia Google Ads“ oraz „Google Ads Master

Ewa Chojecka, Trener / Przedsiębiorca / Ekspert Google Ads

20 lat w praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

8 lat w edukacji i e-biznesie

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Adwords

Prelegent IDG i Ecommerce Standard

Certyfikat Google Partner

+ 300 kampanii online o łącznej wartości ponad 5 mln PLN

Autorka „Akademii Google Ads”

Wyszukiwarka to obecnie główne źródło pozyskiwania klientów. Wiesz, że 80% osób podejmujących jakiekolwiek decyzje zakupowe sięga po informacje do Google? Warto być tam, gdzie codziennie 27 mln Polaków szuka produktów i usług takich jak Twoje!

Największą siłą Google Ads jest to, iż To nie Ty szukasz Klientów, ale oni szukają Ciebie! To Twój najlepszy handlowiec. Przyprowadzi do firmy klientów, którzy są zainteresowani asortymentem, jaki sprzedajesz. Wiedzą czego chcą i potrzebują tego od razu. Nie musisz nic “wciskać”.

Udostępnij: [addtoany buttons=”facebook,twitter,linkedin,email”]