MASTERCLASS ONLINE

 

 

Poznaj sposoby i triki na to, aby uniknąć pułapek czyhających na reklamodawców!

Wyciśnij 100% z reklam w Google!

 

Podczas masterclass na żywo przekażę Ci instrukcje krok po kroku:

  • Jak stworzyć Strategię 3 P konieczną do generowania zysków z wyszukiwarki
  • Jak omijać pułapki, które Google zastawia na reklamodawców
  • Jak zbudować kampanię generującą ponadprzeciętny zwrot z inwestycji 
  • Jak wykorzystać sprawdzone sposoby (Best Practice) na skalowanie kampanii i zwiększanie zysków z Google Ads

 

 

Marketing w Google przynosi dochody

Google Ads generuje sprzedaże. To najskuteczniejszy system reklamowy w internecie. Koniec i kropka. W ciągu kilkunastu lat na rynku marketingu online przetestowałam praktycznie wszystkie możliwości reklamy i promocji internetowej. Wniosek jest taki, że Google Ads przynosi najwięcej odwiedzających i klientów. Takie są fakty.

 

Generuj zyski, a nie puste kliknięcia!

System Google Google Ads z pozoru wydaje się banalny. Wybierasz słowa kluczowe, ustawiasz reklamy, stawki za kliknięcie i …. modlisz sięo zyski. Jednak reklama utworzona na automatycznych ustawieniach najczęściej przynosi zyski nie Tobie, ale firmie Google! Emitowanie reklam w wyszukiwarce bez dostatecznej wiedzy i umiejętności to jak wyrzucanie pieniędzy w błoto. Reklamy działające na automatycznych ustawieniach owszem generują kliknięcia, ale nie sprzedaże. Warto więc poznać system „od środka” oraz wszystkie „kruczki” dotyczące ustawień, aby zbudować w pełni skuteczną reklamę, która zacznie wreszcie przynosić efekty biznesowe. 

 

Dlaczego możesz mi zaufać?

Jestem Trenerem Google Ads i praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w marketingu, sprzedaży i ecommerce. Na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii o łącznej wartości ponad 5 mln zł.  Od 10 lat prowadzę agencję performance marketingu w internecie i w Google. Jestem także autorką dwóch programów online z zakresu tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarce “Akademia Google Ads“ oraz “Google Ads Master

20 lat w praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

10 lat w edukacji i e-biznesie

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Adwords

Prelegent IDG i Ecommerce Standard

Certyfikat Google Partner

kilkaset kampanii online o łącznej wartości ponad 5 mln PLN

Autorka „Akademii Google Ads”

Udostępnij: [addtoany buttons="facebook,twitter,linkedin,email"]