Kurs Google Ads dla przedsiębiorców
(KURS AKTUALNIE NIEDOSTĘPNY)
W tym kursie pokażę Ci jak w 9 dni, krok po kroku, stworzyć od podstaw swoją reklamę w wyszukiwarce i zacząć zdobywać nowych klientów z Google!
Największą siłą Google Ads jest to, iż To nie Ty szukasz Klientów, ale oni szukają Ciebie! Reklama w wyszukiwarce to Twój najlepszy handlowiec. Przyprowadzi do Twojej firmy klientów, którzy już są zainteresowani asortymentem, jaki sprzedajesz. Wiedzą czego chcą i potrzebują tego od razu. Nie musisz nic „wciskać”.
Moduły Kursu
Dlaczego Google Ads to najskuteczniejszy system reklamowy na świecie
Poznaj system Google Ads od środka
Ustal cel kampanii i cel strony internetowej/ sklepu
Struktura konta – Zbuduj sukces na solidnych podstawach
Załóż konto Google Ads
Stwórz i skonfiguruj pierwszą kampanię w wyszukiwarce
Wybierz optymalne słowa kluczowe dla Twojego biznesu
Ułóż reklamy, które sprzedają
Google Ads – Robić samemu czy zlecać – Oto jest pytanie?
Marketing w Google przynosi dochody
Google Ads generuje sprzedaże! To najskuteczniejszy system reklamowy w internecie. Koniec i kropka. W ciągu kilkunastu lat na rynku marketingu online przetestowałam praktycznie wszystkie możliwości reklamy i promocji internetowej. Wniosek jest taki, że Google Ads przynosi najwięcej odwiedzających i klientów. Takie są fakty.
* Paid Search – Google Ads/Adwords
Dlaczego Google Ads, a nie SEO i pozycjonowanie?
Po pierwsze Google Ads daje natychmiastowe efekty. Tworząc reklamę możemy praktycznie od razu pozyskiwać nowych użytkowników na stronę lub do sklepu oraz generować sprzedaż. Działania SEO i pozycjonowanie wymagają natomiast dużo więcej czasu, od kilku do nawet kilkunastu miesięcy. Porównując to do biegu – Google Ads jest sprintem, tymczasem SEO i pozycjonowanie to zdecydowanie maraton.
Dlaczego możesz mi zaufać?
Jestem Trenerem Google Ads i praktykiem z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu online. Na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 7 mln zł. Spędziłam też wiele godzin na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak: LG, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), Unidevelopment, czy Fly.pl. Teraz chcę podzielić się z Tobą moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i “know-how”.