Strategiczne doradztwo marketingowe

Przekuj działania marketingowe na realny zysk!

Strategiczne doradztwo marketingowe to jak ułożenie puzzli marketingowo-sprzedażowych, które wreszcie do siebie pasują. Działanie bez strategii to jak układanie puzzli nie widząc obrazka. Pomagam w tym, aby nie tylko narysować obraz i wizję, ale także jak najszybciej złożyć puzzle w całość, czyli pozwolić firmie wejść na stabilną ścieżkę rozwoju, dzięki przemyślanemu marketingowi tworzonemu z pasją, ale też „z głową”.

 

Kim jestem?

Jestem strategiem marketingu z 23-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.

Tworzę szyte na miarę strategie marketingowe.

Optymalizuję wszystkie elementy marketingu, aby Twój budżet nie został wyrzucony w błoto, ale pracował na 100% swoich możliwości.

Co zyskasz dzięki strategicznemu konsultingowi marketingowemu?

Oszczędność kosztów

 

Ustalenie mierzalnych celów i KPI

Optymalne wykorzystanie narzędzi marketingowych

Marketing zgodny z celami firmy

Nowa strategia komunikacji

Optymalne wykorzystanie zasobów firmy

Zwrot z inwestycji marketingowych

Nowa strategia marketingowa 

Jak zwiększyć ROI z marketingu?

 

Autorska, praktyczna i uniwersalna formuła marketingowa sprawdzona przez ponad 400 firm. Opiera się ona na 3 podstawowych elementach, które stanowią spójną i zintegrowaną całość. W odróżnieniu od skomplikowanych, wieloetapowych i mocno teoretycznych strategii marketingowych strategia 3P jest jasna, zrozumiała i szybka do wdrożenia.

Autorska strategia marketingowa 3P

 

Pierwszym elementem strategii 3P jest Produkt (lub Usługa), które wraz z modelem biznesowym tworzą całościową Ofertę. Oferta to podstawa całego marketingu. Od niej wszystko się zaczyna. To trzon i fundament  funkcjonowania każdej firmy. 

    Drugim elementem Strategii 3P jest Platforma, czyli strona internetowa lub sklep. Platforma bowiem odpowiada za końcowe rezultaty sprzedażowe wszystkich kampanii marketingowych. To tu trafiają klienci i to tu podejmują decyzje zakupowe! Platforma może być najlepszym handlowcem, dlatego trzeba zadbać , aby pracowała na najwyższych obrotach 24h na dobę.

    Trzecim i integralnym elementem strategii 3P jest Promocja. W przypadku promocji najczęściej stajemy przed dylematem jakie kanały marketingowe wybrać.  Firmy często na własną rękę rozmaitych metod często błądząc, chaotycznie wybierając techniki i i narzędzia, które nie zawsze są dla nich odpowiednie. Aby kanały marketingu online generowały dochody i zwrot z inwestycji muszą być właściwie dobrane do odbiorców, branży i rynku.

     

    ELEMENTY STRATEGICZNEGO DORADZTWA MARKETINGOWEGO

    Analiza biznesowa (Business Model Canvas, Analiza SWOT)

    Analiza widoczności marki w sieci

    Analiza skuteczności działań marketingowych

    Audyt UX strony docelowej lub sklepu (+ audyt narzędzi analitycznych)

    Strategiczna analiza rynku oraz bliższej i dalszej konkurencji

    Analiza portfolio produktów i usług

    USP & UVP  (ustalenie unikalnych wyróżników oferty)

    Ustalenie grup docelowych (segmentów) oraz buyer persony dla każdego segmentu

    Strategia komunikacji oraz wybór najlepszych narzędzi i mediów

    Wybór odpowiednich KPI (kluczowe Czynniki Sukcesu) dla biznesu oraz wdrożenie metod pomiaru

    Plan marketingowy

    Misja i Wizja, Why

    Dlaczego możesz mi zaufać?

    Jestem praktykiem i strategiem marketingu z ponad 23-letnim doświadczeniem w sprzedaży online i ecommerce, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych projektów marketingowych  łącznej wartości ponad 8 mln zł. Od 2010 roku z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu Internet Planet. Pracowałam dla takich firm jak: LG Electronics, Norwegian, Unidevelopment, Karcher, Siemens (B/S/H), Propharma, Fly.pl, Superpolisa, Muzeum Histoprii Polski. Codziennie doradzam biznesom jak wykorzystać potencjał internetu do skalowania sprzedaży online.

     

    Ewa Chojecka

    Wybrani klienci, którzy mi zaufali:

     

    Sektory rynku w których się specjalizuję

     

    Firmy produkcyjne
    Firmy z branży turystycznej
    Firmy sprzedające produkty luksusowe
    Firmy z sektora B2B
    Firmy edukacyjne
    Start-upy technologiczne
    Ecommerce
    Sprzedaż usług przez internet
    Deweloperzy & Nieruchomości

    KONSULTACJA STRATEGICZNA

    To intensywne i pełne merytorycznych porad indywidualne spotkanie online (Zoom, Google Hangout lub telefon), podczas którego omówimy takie zagadnienia jak:

    • Model biznesowy
    • Strategia marketingowa
    • Platforma sprzedażowa
    • Pozyskiwanie klientów online – najskuteczniejsze kanały i metody dobrane do specyfiki Twojej firmy

    Jeszcze przed rozmową zrobię wstępną analizę Twojego biznesu. Przeanalizuję też dostarczone przez Ciebie informacje, aby lepiej zrozumieć Twoją obecną sytuację i dostosować plan konsultacji do Twoich potrzeb.

     

    Wszystko zaczyna się od rozmowy 🙂 Napisz do mnie i porozmawiajmy!

     

      Zapoznałam/em się z polityką prywatności i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz przesyłanie informacji handlowych
      Wpisz poniżej podany kod: captcha