Strategiczne doradztwo marketingowe
Przekuj działania marketingowe na realny zysk!
Strategiczne doradztwo marketingowe to jak ułożenie puzzli marketingowo-sprzedażowych, które wreszcie do siebie pasują. Działanie bez strategii to jak układanie puzzli nie widząc obrazka. Pomagam w tym, aby nie tylko narysować obraz i wizję, ale także jak najszybciej złożyć puzzle w całość, czyli pozwolić firmie wejść na stabilną ścieżkę rozwoju, dzięki przemyślanemu marketingowi tworzonemu z pasją, ale też „z głową”.
Kim jestem?
Jestem strategiem marketingu z 23-letnim doświadczeniem w e-marketingu, ecommerce i Google Ads.
Tworzę szyte na miarę strategie marketingowe.
Optymalizuję wszystkie elementy marketingu, aby Twój budżet nie został wyrzucony w błoto, ale pracował na 100% swoich możliwości.
Co zyskasz dzięki strategicznemu konsultingowi marketingowemu?
Oszczędność kosztów
Ustalenie mierzalnych celów i KPI
Optymalne wykorzystanie narzędzi marketingowych
Marketing zgodny z celami firmy
Nowa strategia komunikacji
Optymalne wykorzystanie zasobów firmy
Zwrot z inwestycji marketingowych
Nowa strategia marketingowa
Jak zwiększyć ROI z marketingu?
Autorska, praktyczna i uniwersalna formuła marketingowa sprawdzona przez ponad 400 firm. Opiera się ona na 3 podstawowych elementach, które stanowią spójną i zintegrowaną całość. W odróżnieniu od skomplikowanych, wieloetapowych i mocno teoretycznych strategii marketingowych strategia 3P jest jasna, zrozumiała i szybka do wdrożenia.
Pierwszym elementem strategii 3P jest Produkt (lub Usługa), które wraz z modelem biznesowym tworzą całościową Ofertę. Oferta to podstawa całego marketingu. Od niej wszystko się zaczyna. To trzon i fundament funkcjonowania każdej firmy.
Drugim elementem Strategii 3P jest Platforma, czyli strona internetowa lub sklep. Platforma bowiem odpowiada za końcowe rezultaty sprzedażowe wszystkich kampanii marketingowych. To tu trafiają klienci i to tu podejmują decyzje zakupowe! Platforma może być najlepszym handlowcem, dlatego trzeba zadbać , aby pracowała na najwyższych obrotach 24h na dobę.
Trzecim i integralnym elementem strategii 3P jest Promocja. W przypadku promocji najczęściej stajemy przed dylematem jakie kanały marketingowe wybrać. Firmy często na własną rękę rozmaitych metod często błądząc, chaotycznie wybierając techniki i i narzędzia, które nie zawsze są dla nich odpowiednie. Aby kanały marketingu online generowały dochody i zwrot z inwestycji muszą być właściwie dobrane do odbiorców, branży i rynku.
ELEMENTY STRATEGICZNEGO DORADZTWA MARKETINGOWEGO
Analiza biznesowa (Business Model Canvas, Analiza SWOT)
Analiza widoczności marki w sieci
Analiza skuteczności działań marketingowych
Audyt UX strony docelowej lub sklepu (+ audyt narzędzi analitycznych)
Strategiczna analiza rynku oraz bliższej i dalszej konkurencji
Analiza portfolio produktów i usług
USP & UVP (ustalenie unikalnych wyróżników oferty)
Ustalenie grup docelowych (segmentów) oraz buyer persony dla każdego segmentu
Strategia komunikacji oraz wybór najlepszych narzędzi i mediów
Wybór odpowiednich KPI (kluczowe Czynniki Sukcesu) dla biznesu oraz wdrożenie metod pomiaru
Plan marketingowy
Misja i Wizja, Why
Dlaczego możesz mi zaufać?
Jestem praktykiem i strategiem marketingu z ponad 23-letnim doświadczeniem w sprzedaży online i ecommerce, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych projektów marketingowych łącznej wartości ponad 8 mln zł. Od 2010 roku z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu Internet Planet. Pracowałam dla takich firm jak: LG Electronics, Norwegian, Unidevelopment, Karcher, Siemens (B/S/H), Propharma, Fly.pl, Superpolisa, Muzeum Histoprii Polski. Codziennie doradzam biznesom jak wykorzystać potencjał internetu do skalowania sprzedaży online.
Ewa Chojecka
Sektory rynku w których się specjalizuję
Firmy produkcyjne
Firmy z branży turystycznej
Firmy sprzedające produkty luksusowe
Firmy z sektora B2B
Firmy edukacyjne
Start-upy technologiczne
Ecommerce
Sprzedaż usług przez internet
Deweloperzy & Nieruchomości
KONSULTACJA STRATEGICZNA
To intensywne i pełne merytorycznych porad indywidualne spotkanie online (Zoom, Google Hangout lub telefon), podczas którego omówimy takie zagadnienia jak:
- Model biznesowy
- Strategia marketingowa
- Platforma sprzedażowa
- Pozyskiwanie klientów online – najskuteczniejsze kanały i metody dobrane do specyfiki Twojej firmy
Jeszcze przed rozmową zrobię wstępną analizę Twojego biznesu. Przeanalizuję też dostarczone przez Ciebie informacje, aby lepiej zrozumieć Twoją obecną sytuację i dostosować plan konsultacji do Twoich potrzeb.
Wszystko zaczyna się od rozmowy 🙂 Napisz do mnie i porozmawiajmy!