Reklama Google Ads 360°

Nie szukaj klientów – Dzięki Google Ads znajdą Cię sami

 

Specjalizuję się w holistycznych strategiach Google Ads 360° – tworzę, wdrażam i optymalizuję kampanie reklamowe najwyższej jakości i ponadprzeciętnej efektywności. Przenoszę działania online na wyższym poziom opłacalności. Przekształcam nierentowne kampanie w prężne narzędzia marketingowe generujące przychody i realny zwrot z inwestycji.

Jak uzyskuję ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe w Google Ads

W czym mogę Ci pomóc

SPRZEDAŻ

Więcej transakcji w sklepie internetowym lub na stronie www, wzrost wartości sprzedaży, optymalizacja konwersji, wzrost ROI i ROAS

KONTAKTY/LEADY

Więcej kontaktów w postaci formularzy, e-maili i telefonów od potencjalnych klientów

BRANDING

Wzrost świadomości marki wśród określonej grupy docelowej

Marketing w Google 360°

Google Ads to ekosystem reklamowy, w którym można zrealizować holistyczną kampanię reklamową.

Wyszukiwarka desktop

Google to największa wyszukiwarka w Polsce, z której korzysta aż 28 mln użytkowników! To reklama w idealnym miejscu i czasie docierająca do konsumentów, którzy właśnie teraz szukają Twoich produktów i usług. Reklamy Google Ads zajmują już praktycznie całą powierzchnię górnej części pierwszej strony wyszukiwań w Google (above the fold).

 

Wyszukiwarka mobilna, z której korzysta już ponad 70% użytkowników 

Sieć reklamowa Google / GDN / Google Display Network / graficzna reklama behawioralna

Reklama banerowa na tysiącach tematycznych stron internetowych należących do największej sieci reklamowej w Polsce.

reklama-graficzna-Google-Ads

 

Kampanie produktowe dla ecommerce (Performance MAx))

Reklamy dedykowane dla sklepów internetowych działające na zasadzie wizualnej i cenowej „porównywarki produktów” w Google

reklama produktowa Google Ads

YouTube

Reklamy graficzne bądź w postaci filmu/spotu reklamowego to najszybciej rozwijająca się częśc marketingu online

 

Gmail

Reklama e-mail marketingowa na kontach użytkowników Gmail

Wprowadzam marketing w Google na wyższy poziom opłacalności

Do każdego projektu marketingowego / kampanii podchodzę indywidualnie opracowując dobraną do potrzeb każdego Klienta strategię. Wszystko po to, bym jak najlepiej zrealizować cele i osiągnąć pożądany efekt.

Etapy mojej pracy obejmują:

1. Analiza obecnej sytuacji

Przyglądam się rynkowi, na którym działasz. Analizuję branżę i konkurencję. Myślę kategoriami Twoich klientów: czego oni potrzebują, gdzie szukają informacji, jak się zachowują, na czym im zależy? To niezwykle istotny aspekt, który pomaga zbudować kampanię trafiająca idealnie w gust i potrzeby Twoich odbiorców. Następnie biorę pod lupę także Twoją działalność oraz działania marketingowe – jak są wykorzystywane kanały promocji, jak wygląda strona www lub sklep i czy jest przystosowana do potrzeb i oczekiwań odbiorców. 

2.Ustalenie strategii i celów kampanii

Na podstawie briefu i rozmów wspólnie z Klientem ustalam jakie efekty ma przynieść kampania i jaki jest główny cel kampanii (wizerunkowy/brandowy, leadowy, sprzedażowy lub hybrydowy). Następnie definiujemy KPI Key Performance Idicators – Czynniki Sukcesu, wyznaczamy konwersje i mikrokonwersje (celem jest pomiar realnych efektów takich jak sprzedaż, ilość telefonów, ilość wysłanych zapytań).

3. Idealny Klient

Ustalamy ICP (Ideal Client Profil – Idealny profil klienta) dla Twojej firmy. Następnie szukam w internecie  segmentów klientów, którzy są gotowi do korzystania z Twojej oferty.

4. Realizacja / Wdrożenie

Wdrażam zindywidualizowaną strategię Google Ads mającą na celu realizację założeń i jak największy zwrot z inwestycji (ROI). Dobieram odpowiednie komunikaty i narzędzia (wyszukiwarka, mobile, GDN, YouTube, remarketing, ). Bazuję na usługach Google, ale wprowadzam też inne narzędzia takie jak Facebook Ads, e-mail marketing czy content marketing), jeśli są zgodne z założoną strategią.

5. Optymalizacja

Wiem jak z morza cyfr w odczytać skuteczność działań reklamowych. Po wprowadzeniu kampanii na bieżąco monitoruję jej rezultaty i wprowadzam ulepszenia. Optymalizacja to nieustanna praca, dlatego obce jest mi podejście „Set & forget”, a wszystko po to, aby wyniki kampanii były coraz lepsze! Testuję słowa kluczowe, komunikaty reklamowe, ustawienia kampanii, strony docelowe,  stawki słów kluczowych. Wprowadzam także zaawansowaną optymalizację wg dnia, pory dnia, urządzenia oraz geolokalizacji.  Dodatkowo wprowadzam nowe funkcjonalności Google, które pozwalają lepiej realizować KPI kampanii. 

Dlaczego warto ze mną współpracować

  • Najwyższa JAKOŚĆ: Jest wiele agencji i specjalistów Google Ads, ale niewielu prawdziwych ekspertów.

 

  • Realne efekty: Moją domeną są strategie sprzedażowe – działania skierowane na wzrost ilości i wartości transakcji, zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI), zmniejszenie kosztu pozyskania klienta. Zawsze koncentruję się na tym, aby nasze działania były mierzalne i aby właściciel firmy mógł zobaczyć realny wzrost sprzedaży oraz dodatni zwrot z nakładów marketingowych (ROAS czyli return on ad spend)

 

  • Transparentność i uczciwość: są różne modele współpracy z agencjami e-marketingowymi. Ja preferuję pełną transparentność – zawsze wiesz ile wydajesz na reklamę, a ile stanowią koszty obsługi i optymalizacji kampanii.

Mam ponad 23-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce

Jestem Trenerem Google Ads, a szkolenia z zakresu Google Ads i marketingu internetowego prowadzę od 2012 roku

Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 7 mln zł

Na swoim koncie mam ponad 400 godzin szkoleniowych 

Od 13 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet

Codziennie doradzam firmom jak wykorzystać potencjał internetu do zwiększenia sprzedaży online

Posiadam Certyfikaty Google

Jestem autorką popularnego kursu „Akademia Google Ads”

Dlaczego reklama Google Ads jest aż tak skuteczna?

Google Ads = zwrot z inwestycji. To najskuteczniejszy system reklamowy w internecie. Koniec i kropka.

Ogromny zasięg. Codziennie 28 mln Polaków codziennie szuka produktów i usług takich jak Twoje!

Wyszukiwarka to wyrocznia – aż 80% osób podejmujących decyzje zakupowe sięga po informacje do Google. Jeśli nie ma Cię w Google to po prostu nie istniejesz…

To nie Ty szukasz Klientów, ale Oni szukają Ciebie!

Google Ads przyniesie efekty dużo szybciej niż SEO i inne formy promocji.

Mówisz do klientów we właściwym miejscu i czasie – dokładnie wtedy, kiedy są już gotowi do zakupu. Nie musisz nic „wciskać„.

Efekty 

Case 1. Sklep internetowy, kategoria Dom i wyposażenie

Budżet reklamowy 26 928 PLN, Przychód 1 020 798 PLN, ROAS 3700%

 
Case 2. Firma z branży FMCG

Zwrot z wydatków na reklamę ROAS: 3248%

 

Case 3. Branża BTB Produkty premium

Budżet reklamowy 14 881 PLN   PLN, Ilość leadów 1099, Koszt pozyskania: 13 zł

 

Dzięki wiedzy, doświadczeniu oraz zaawansowanym technikom optymalizacyjnym:

    • obniżam koszt konwersji / koszt pozyskania klienta o średnio 30-70%
    • obniżam koszt reklam / kliknięć o 40-75%

 

 

 

 

 

A czy Twoja kampania Google Ads pracuje na pełnych obrotach?

Czy wykorzystujesz optymalnie potencjał marketingowy Google?

 Skontaktuj się ze mną już dziś i sprawdź jak mogę Ci pomóc!

Porozmawiajmy o biznesie i o marketingu internetowym. Sprawdź co możemy wspólnie zrobić, aby wznieść Twój biznes na wyższy poziom opłacalności!

    Zapoznałam/em się z polityką prywatności i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz przesyłanie informacji handlowych
    Wpisz poniżej podany kod: captcha