Indywidualne szkolenie „Google Ads na sterydach”

 

Przekuj działania reklamowe w Google na realny zysk 💲💲💲

Dobrze skonfigurowana reklama Google Ads to Twój najlepszy handlowiec. Pracuje dla Ciebie 24 godziny na dobę. Dostarcza nowych klientów 365 dni w roku. Generuje zyski nawet kiedy śpisz.

Pokażę Ci jak wycisnąć 100% z reklam w wyszukiwarce

 

System Google Ads z pozoru wydaje się banalny. Wybierasz słowa kluczowe, ustawiasz reklamy, stawki za kliknięcie i …. modlisz się o zyski. Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads  bez dostatecznej wiedzy i umiejętności to jak wyrzucanie pieniędzy w błoto. Reklamy działające na automatycznych ustawieniach owszem generują kliknięcia, ale nie sprzedaże. Warto więc poznać system „od środka” oraz wszystkie „kruczki” dotyczące ustawień, aby zbudować w pełni skuteczną reklamę, która będzie przynosiła zysk z każdej wydanej złotówki.

 

Generuj sprzedaże, a nie puste kliknięcia!

Dobrze prowadzona i zoptymalizowana kampania Google Ads jest nieustająco bijącym źródłem nowych klientów. Do tej pory Twoje kampanie miały przeciętne wyniki i nie przynosiły dobrego zwrotu z inwestycji? Teraz możesz to zmienić! 

Szkolenie indywidualne „Google Ads na Sterydach” w formie praktycznego warsztatu, pokazuje krok po kroku wszystkie aspekty budowania efektywnych kampanii sprzedażowych w wyszukiwarce Google dla dowolnego biznesu (firmy, start-upu lub sklepu internetowego). Dzięki ćwiczeniom oraz najlepszym Best Practice uczestnicy szkolenia zostają wyposażeni w cały zestaw umiejętności oraz gotowych do wdrożenia technik zwiększających zwrot z inwestycji w reklamy Google Ads.

Poznaj system Google Ads “od środka” i naucz się

$

jak stale pozyskiwać nowych klientów z Google (nawet w konkurencyjnych branżach)

$

jak sprytnie ułożyć holistyczną strategię marketingową 3P, aby Twoje kliknięcia przełożyły się na sprzedaż

$

jak wykorzystać całą paletę możliwości ekosystemu Google

$

jak przyciągać klientów skłonnych do zakupu i nie marnować budżetu na „puste kliknięcia”

$

jak generować nie tylko wartościowy ruch, ale przede wszystkim konwersje (zapytania, leady, kontakty i sprzedaże)

$

jak zmniejszać koszt kliknięcia i zmniejszać koszt pozyskania konwersji

$

jak wybrać najbardziej dochodowe słowa kluczowe dla Twojego biznesu

$

jak pisać reklamy, które same sprzedają

$

jak zarządzać kampanią czyli i ustawiać stawki oraz optymalizować budżet

$

jak mierzyć opłacalność, odczytywać raporty i interpretować wyniki biznesowe

$

jak wychwycić kruczki stosowane przez Google i nauczysz się je omijać

$

jak stale podwyższać ROI z kampanii, czyli zwiększać skuteczność sprzedażową tak, aby przynosiła coraz większy zwrot z inwestycji

Metodologia czyli jak uczę

Mój autorski program to esencja ponad 20-letniej wiedzy i praktyki z dziedziny marketingu w internecie i ecommerce.  Pokażę Ci cały system od A do Z. Poprowadzę Cię  przez tajniki i meandry systemu reklamowego Google i pomogę Ci uniknąć 99% błędów czyhających na reklamodawców. Tylko u mnie usłyszysz całą prawdę o systemie Google Ads!

Szkolenie Google Ads – dla kogo

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w Google Ads lub nadzorować agencję SEM. Zapraszam zarówno osoby początkujące, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w Google jak i tych, którzy już prowadzą kampanie, ale chcą usystematyzować swoją wiedzę, zdobyć bezcenne umiejętności na temat praktycznego podejścia do prowadzenia kampanii oraz zwiększania skuteczności reklam (optymalizacja). 

Firmy usługowe
Firmy produkcyjne
Ecommerce
Start-upy technologiczne
Firmy z sektora B2B
Firmy sprzedające produkty luksusowe

 

Program szkolenia Google Ads na Sterydach

 

1. Marketing w Google

  • Dlaczego  warto reklamować się w wyszukiwarce Google
  • Jak działa system reklamowy Google Ads
  • Zalety i wady reklamy Google Ads
  • Gdzie są wyświetlane reklamy Ads

 

2. Planowanie Kampanii Google Ads

  • Google Ads w strategii marketingowej
  • Jak zdefiniować cel biznesowy reklamy w wyszukiwarce
  • Planowanie budżetu na kampanię Google Ads
  • Optymalna struktura konta Google Ads

 

3. Rodzaje dostępnych kampanii w Google Ads

  • Kampanie w wyszukiwarce
    • Standardowa kampanie w wyszukiwarce
    • Kampanie DSA – Dynamiczne kampanie w wyszukiwarce
    • Performance max – kampania produktowa (dla ecommerce)
  • Kampanie w sieci reklamowej Google Display Network
    • Kampanie remarketingowe
    • Kampanie graficzne do wybranych segmentów użytkowników
  • Kampanie hybrydowe
    • Kampanie generująca leady Lead Gen
    • Kampania Performance Max dla usługodawców

 

4. Słowa kluczowe

  • Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki + Planer Słów kluczowych
  • Który typ dopasowania słów kluczowych wybrać?
  • Jak znaleźć najlepsze słowa kluczowe „tzw. dojne krowy”?
  • Czy marka własna to dobre słowo kluczowe?
  • Wykluczenia w kampanii – jedno z miejsc, gdzie przecieka Twój budżet

 

5. Reklamy

  • Formaty reklam (tekstowe, graficzne, wideo)
  • Jak tworzyć reklamy, które same sprzedają + Lista 50 mocnych słów, które zawsze działają w reklamie
  • Wybór najlepszej strony docelowej dla reklamy
  • Rozszerzenia reklam

 

6. Pomiar skuteczności i optymalizacja kampanii w Google Ads

  • Jak mierzyć opłacalność kampanii i zwrot z inwestycji – gdzie tracisz, a gdzie zarabiasz pieniądze
  • Analiza kampanii i wyciąganie wniosków
  • Wybór strategii ustalania stawek
  • Zaawansowana optymalizacja – jak systematycznie zwiększać efektywność i zwrot z inwestycji

Sekretem ponadprzeciętnych wyników w Google Ads jest stała optymalizacja 8 elementów

Strategia biznesowa

Mierzalne cele

Struktura Konta

Słowa Kluczowe

Reklamy

Strony docelowe

Strategie ustalania stawek

Zaawansowane Ustawienia

Ile można wycisnąć z Google Ads?

Case 1. ROAS (Return on ad spent – Zwrot z inwestycji w reklamy) = 4800%

Case 2. ROAS (Return on ad spent – Zwrot z inwestycji w reklamy) = 3248%

Reklama Google Ads może z pozoru wydawać się banalna. Wybierasz słowa kluczowe, ustawiasz reklamy, stawki za kliknięcie i „modlisz się” o zyski. Jednak prowadzenie kampanii Google Ads bez dostatecznej wiedzy i umiejętności najczęściej przynosi zyski nie Tobie, ale firmie Google!

Często spotykam firmy, które inwestują znaczne kwoty w reklamy, ale nie uzyskują zadowalających wyników. Przedsiębiorstwa, które samodzielnie prowadzą kampanie, popełniają czasem drobne błędy, które w dłuższym okresie mogą okazać się kosztowne. Problem nie dotyczy jedynie kwestii technicznych, takich jak niewłaściwe ustawienie konwersji, źle dobrane frazy kluczowe czy niewłaściwie zoptymalizowane metody ustalania stawek, ale również ogólnej strategii. Dodatkowo, brak adaptacji do ciągle zmieniającego się systemu Google Ads i jego nowych funkcji powoduje, że kampanie nie osiągają pełnego potencjału.

 

 

Dlaczego możesz mi zaufać?

Jestem praktykiem z ponad 23-letnim doświadczeniem w marketingu online i ecommerce, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych projektów internetowych o łącznej wartości ponad 8 mln zł. Od 2010 roku jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet . Spędziłam kilkaset godzin na sali szkoleniowej, Jestem także autorką popularnego kursu “Akademia Google Ads“. Pracowałam dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Unidevelopment, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Spędziłam wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. 

Ewa Chojecka, Trener / Przedsiębiorca / Ekspert Google Ads

Jestem Trenerem Google Ads, a szkolenia Google Ads prowadzę od 2012 roku

Mam ponad 23-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce

Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 8 mln zł

Na swoim koncie mam ponad 400 godzin szkoleniowych 

Od 14 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu Internet Planet

Posiadam Certyfikaty Google

Jestem autorką popularnego kursu „Akademia Google Ads”

Wiedza i jakość potwierdzona certyfikatami

 

 

Opinie moich kursantów

Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak dużo praktycznej i ciekawej wiedzy można przekazać w ciągu kilku godzin szkolenia. Uczestniczyłem w wielu szkoleniach dotyczących reklamy, PR, internetu i sprzedaży. To prowadzone przez Ewę uważam za jedno z najciekawszych i dających najwięcej praktycznej wiedzy. Szczerze polecam wszystkim, chcącym dowiedzieć się jak stworzyć stronę internetową przyjazną wyszukiwarkom, a tym samym dotrzeć do jeszcze więcej liczby potencjalnych klientów.

Krzysztof Kiełmiński

iCommunication

Na szkolenie z zakresu Google Adwords i optymalizacji strony przyjechałem jako totalnie zielony, nieświadomy zagadnienia człowiek. Po jednym dniu mam już pełen obraz tematu, wiem w którą stronę mam iść, znam wady i zalety różnych rozwiązań, zostałem też przeszkolony odnośnie pewnych technikaliów i sposobów. Bardzo istotną sprawą są też udostępnione materiały, które znakomicie przypominają detale ze szkolenia i odświeżają nabytą wiedzę. Zdecydowanie polecam

Wojciech Ślusarczyk

właściciel, www.klimart.com.pl

Ewa, Twój kurs to strzał w dziesiątkę. Prowadzę gabinet coachingu i hipnoterapii i dwa lata temu firma Google bezpłatnie ustawiła dla mnie reklamy Adwords. Co jakiś czas zgłaszały się do mnie firmy, które oferowały usługi w zakresie prowadzenia kampanii, jednak dla mojego biznesu cena była zbyt wysoka. Poza tym chciałam sama zrozumieć i nauczyć się, jak reklamuje się w Google. I wreszcie trafiłam na Twój kurs. W krótkim czasie wszystko, co było dla mnie kompletnie niezrozumiałe, stało się jasne i łatwe. Przygotowałam własne kampanie, wiem, jak wyznaczać słowa kluczowe, wiem jak tworzyć treści, które przyciągną mojego klienta i przekonają do moich usług. Dość powiedzieć, że prawie codziennie kontaktują się mną nowi klienci, z zapytaniem o moją ofertę, pomimo okresu wakacji. A reklamy działają zaledwie miesiąc! Dzięki wiedzy na temat optymalizacji, zmniejszyłam koszty reklam o ponad 30% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Kurs jest rewelacyjny. Polecam każdemu, kto prowadzi własny mały biznes.

Anna Bajorek-Dołba

Coach, Hipnoterapeuta, altiore.eu

Jeszcze raz bardzo dziękuję za przekazanie potężnej dawki wiedzy… teraz mam roboty na tydzień ???? Wszystko profesjonalnie, a materiał przekazany szybko, jasno i dokładnie. Sporo tych dodatkowych materiałów do samodzielnego studiowania! Gorąco polecam szkolenia Internet-Planet innym, tym bardziej, że ich koszt jest naprawdę konkurencyjny.

Kajetan Kijanka

właściciel, ww.studio-m.pl

Szkolenie z zarządzania kampaniami Google AdWords polecam wszystkim prowadzących bądź zamierzającym prowadzić własne kampanie w Google. Prowadząca – Ewa skupia się na praktycznej stronie kampanii reklamowych i podpowiada jak najprościej dojść do celu. Duża ilość konkretnej wiedzy przekazana w przystępny sposób. Wszystko poparte wieloma przykładami z jej dużego doświadczenia w branży. Ciekawym pomysłem były ćwiczenia, które uczestnicy robili na podstawie własnych biznesów. Fajne miejsce szkolenia, luźna atmosfera i super kontakt prowadzącej ze słuchaczami. Ja już uruchomiłem swoją pierwszą kampanię reklamową i poszło gładko:)

Michał Dąbrowski

właściciel, sailingschool.pl

Szkolenie prowadzone przez Ewę Chojecką to solidna porcja wiedzy, ciekawych porad oraz przejrzystych przykładów podanych w przystępnej formie. Od Ewy wręcz bije wiedza eksperta i praktyka! Unikatowym elementem szkolenia było to, że prowadząca przeanalizowała wcześniej sytuację każdego z uczestników i w trakcie wykładu odnosiła się do ich konkretnych problemów oraz dawała praktyczne wskazówki. Materiały szkoleniowe na pewno będą nieocenionym przewodnikiem zarówno w codziennej pracy osób stawiających pierwsze kroki w kampaniach AdWords i pozycjonowaniu stron, jak i mających już pewne doświadczenie. Gorąco polecam

Michał Kłuciński

orange.pl

Przygotowuję się do uruchomienia własnego sklepu internetowego. Szukając rzetelnej wiedzy jak budować strategię marketingową za małe pieniądze, wybrałam szkolenie o e-marketingu i sprzedaż w internecie i nie zawiodłam się.
Dowiedziałam się wielu nowych rzeczy na temat e-marketingu ze szczególnym uwzględnieniem możliwości, jakie daje małym firmom Google. Pojęcia takie jak „pozycjonowanie”, „web usability”, „indeksowanie”, „słowa kluczowe” wypełniły się wreszcie treścią. A ponieważ apetyt rośnie w miarę jedzenia, już zapisałam się na kolejne szkolenie, tym razem o AdWords.
Polecam  szkolenia „Internet Planet” wszystkim laikom i chcącym poszerzać swoje kompetencje. Dzięki dużej dawce ciekawych przykładów z doświadczenia prowadzącej, jest to na prawdę pasjonujace.

Maja Raczyńska – Kaczmarek

właściciel, Sklepwkropki.pl

Kurs Google Adwords, prowadzi za rękę. Wszystko jest dokładnie wyjaśnione. Można słuchać i klikać w swoim Adwordzie w tym samym momencie. Materiału jest bardzo dużo, a kurs idzie w bardzo szybkim tempie. Na szczęście można do wszystkiego wrócić i na spokojnie zrobić jeszcze raz. Właśnie jestem w trakcie “próbnej kampanii”, ale na jesień planuje właściwą kampanię i wiem, że tylko z materiałami od Ewy :). Jeśli szukasz kursu o Google Adwords, to dalej nie szukaj. Polecam.

Katarzyna Wardecka

właściciel, Centrum Konwersacji Sp. z o.o

Zajęcia prowadzone  są w przejrzysty sposób, w bardzo koleżeńskiej  atmosferze, która  pomaga w zapamiętaniu na pozór trudnych zagadnień. Informacje zdobyte podczas szkolenia są bardzo przydatne i żałuje, że wcześniej nie zdecydowałem sie na szkolenie. Zaoszczędziło by mi to dużo pracy i znacznie ograniczyło koszty przedsięwzięcia.
polecam wszystkim.
Artur Janiszewski

właściciel, ap.pl

Jeżeli chcecie dowiedzieć się o co chodzi z reklamami w Google Adwords, a w szczególności o reklamach w wyszukiwarce i na koniec sami potrafić taką reklamę stworzyć i wdrożyć to kurs – Akademia Google Adwords- prowadzony przez Ewę jest na pewno dla Was. Jest bardzo merytoryczny, prowadzony profesjonalnie, przystępnym językiem, też dla laika , Ewa przez cały kurs dzieli się swoim doświadczeniem i zwraca uwagę na różne „triki” stosowane przez Google! Oprócz wiedzy teoretycznej jest bardzo dużo praktyki i sam/a uczysz się o co chodzi w tej formie reklamy

Małgorzata Główka

właściciel, www.maaamstyle.pl

Szkolenie prowadzone przez Ewę Chojecką to w 100% profesjonalna dawka wiedzy. Zarówno pod względem organizacyjnym, jak i merytorycznym szkolenie w pełni mnie usatysfakcjonowało. Jeśli ktoś rozważa bliższe zapoznanie się z tematem AdWords, nie może trafić lepiej. Dowie się tu nie tylko niezbędnych podstaw, ale i ciekawostek, które pomogą mu ominąć pułapki pozycjonowania i płatnej reklamy w Google. Serdecznie polecam profesjonalistom i początkującym!

Elżbieta Bartoszewska

www.controlfind.pl

Szkolenia, a uczestniczyłam w dwóch, przeprowadzone przez p. Ewę Chojecką bardzo mi się podobały. Usystematyzowały one część mojej wiedzy i dostarczyły dużą dawkę nowych dla mnie informacji, jak przygotować i przeprowadzić kampanię w internecie. Dużo praktycznej wiedzy podanej w przystępny sposób, zaś luźna atmosfera szkoleń, sprzyjała dokładniejszemu przyjrzeniu się pułapkom czyhającym przy samodzielnym przygotowywaniu kampanii reklamowych w sieci. Zdobyta wiedza, jak i materiały szkoleniowe, będą dla mnie, nieodzownym przewodnikiem do zaplanowania najbliższych działań przy pozycjonowaniu mojej strony. Serdecznie polecam.

Katarzyna Wieder

właściciel, Paproch Studio www.paprochstudio.pl

Kurs okazał się dobrze zainwestowanymi pieniędzmi i już przynosi zamierzone efekty. Materiał przedstawiony był  krok po kroku, dokładnie, na aktualnych treściach i prowadzony tak, że każdy nawet zupełny laik w temacie spokojnie sobie poradzi. Ewa jest osobą kompetentną i zaangażowaną, w trakcie kursu odpowiadała na każde zadane pytanie, a także omawiała problemy na cotygodniowym live’ie. Gorąco polecam !!!

Marta Zwolińska

właściciel, www.insidestudio.krakow.pl

Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Panią Ewę z e-marketingu i e- commerce.
I stało się coś co do tej pory było dla mnie czymś nieosiąganym! Byłam przekonana, że promocją firmy w przestrzeni internetowej, może zając się tylko wyspecjalizowana firma i oczywiście za odpowiednie wynagrodzenie. Współpraca z google nagle stała się dla mnie przystępna. Zagadnienia z e-marketingu , informacje na temat budowy i treści e – sklepu zostały przedstawione w sposób zrozumiały i rzeczowy. Szkolenie na pewno pomoże zmodernizować e-sklep, zaistnieć w internecie a w efekcie trafić do klientów, dokładnie do tych którymi jesteśmy zainteresowani.

Beata Maślany

właściciel, Karcher Center Profi

Dla mnie, jako laika, najwartościowsze są realne przykłady i praktyczne informacje, które od razu, można wdrożyć w życie. Ogromna wiedza prowadzącej, łatwy przekaz i profesjonalne podejście dopełnia całości.

Iza Zudzin-Wiśniewska

właściciel, www.almonis.pl

Pani Ewa Chojecka w ciągu kilku godzin szkolenia przekonała mnie w miły, cierpliwy i kompetentny sposób, że moja wiedza na temat AdWords, z której byłem bardzo dumny, pozostawia bardzo wiele do życzenia. Na szczęście przekazała mi część swojej wiedzy, dzięki czemu liczba kliknięć na naszej stronie zwiększyła się o 20% a jednocześnie koszty reklamowania się spadły dokładnie o połowę. Koszt szkolenia zwrócił się w ciągu dwóch miesięcy.

Grzegorz Lindenberg

www.rehabilis.eu

Przekuj działania reklamowe w Google na realny zysk!

Indywidualne szkolenie „Google Ads na sterydach” pomoże Ci przenieść kampanię „na wyższe obroty” i sprawić, aby cenny budżet zainwestowany w reklamy „pracował” na 100% efektywności.  Dzięki praktycznemu szkoleniu w formie warsztatu dowiesz się jak wyeliminować błędy, które powodują stratę budżetu oraz co zrobić, aby kampania przynosiła maksymalny zwrot z inwestycji.

 

Szkolenie Google Ads w skrócie:

Nauka praktycznych umiejętności krok po kroku
Doradztwo marketingowe
Gotowa strategia Google Ads
Podejście pro-biznesowe
Prosty, zrozumiały język

Bez marketingowego żargonu i niezrozumiałych pojęć. Używam tylko prostego i nietechnicznego języka, który z pewnością zrozumiesz. Wszystko po to, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT i marketerzy, ale przede wszystkim osoby prowadzące firmy.

Samo “mięso” bez wypełniaczy i ozdobników

Osobiście mam świra na punkcie efektywności “czasowej”. Uważam, że czas to największy i najcenniejszy zasób jaki posiadamy. Szanując Twój cenny czas wybieram samo “mięso” i tylko pożyteczną wiedzę, którą od razu można zastosować w praktyce.

W pakiecie przy szkoleniu indywidualnym otrzymujesz:

Doradztwo marketingowe

Indywidualne doradztwo marketingowe i biznesowe dostosowane do branży, niszy i firmy.

Audyt Google Ads

Dzięki audytowi dowiesz się gdzie przecieka Twój budżet oraz co zrobić, aby kampania przynosiła maksymalny zwrot z inwestycji.

Szkolenie online "Strategia 3P"

Szkolenie online, które w prosty i jasny sposób pokazuje jak przestać tracić pieniądze na niedziałający marketing.

Wyślij ZAPYTANIE O SZKOLENIE INDYWIDUALNE Google Ads

 

    Zapoznałam/em się z polityką prywatności i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz przesyłanie informacji handlowych
    Wpisz poniżej podany kod: captcha