Pigułki wiedzy
Jak dostosować się do zmian w SEO związanych z Google AI Overview?
Co to jest Google AI Overview i jak zmienią wyniki wyszukiwania Google + 7 konkretnych zaleceń dla firm w dobie Google AI Overview.
Jak wybrać niszę dla firmy B2B
Znalezienie odpowiedniego segmentu pozwala firmie na zdefiniowanie swojej unikalnej oferty, lepsze dostosowanie się do potrzeb klientów oraz budowanie silniejszej pozycji konkurencyjnej.
Koncepcja PESO w marketingu
Poznaj model PESO w marketingu – dowiedz się, jak łączyć różne kanały komunikacyjne, aby osiągnąć efekt synergii i maksymalizować efektywność.
Jak stworzyć buyer personę w B2B?
Zmapowanie buyer persony nie tylko ułatwia tworzenie efektywnej strategii marketingowo-sprzedażowej, co daje ogromną przewagę nad konkurencją, która zazwyczaj buyer persony ma opracowane słabo.
Czego nauczyło mnie prowadzenie firmy
Bycie przedsiębiorcą to bardzo wymagająca rola, poligon doświadczalny, rollercoaster emocjonalny i przyspieszony kurs życia.
Pozycjonowanie strony B2B w Google
78% kupujących w kanale B2B zaczyna proces zakupowy od wyszukiwarki Google.
Dlaczego warto zrobić Audyt Google Ads
Dlaczego warto zrobić audyt Google Ads
Jak wybrać agencję marketingową
Jak wybrać idealną agencję e-marketingową, aby po pierwsze realizować cele sprzedażowe, a po drugie – aby praca nie była dla Ciebie trudnym obowiązkiem, ale przyjemnością
Marketing w turystyce
Marketing usług turystycznych Firmy turystyczne takie jak hotele, pensjonaty i inne formy zakwaterowania, a także biura podróży, linie lotnicze, wypożyczalnie samochodów, restauracje, miejsca rozrywki to firmy działające na podobnych zasadach jak inne...
Jak ustalić cel reklamy w Google Ads
Jeśli nie wiesz do jakiego portu płyniesz żaden wiatr nie będzie dla Ciebie dobry. Seneka Wyznaczanie celu reklamy w Google Ads Zanim zajmiemy się ustawianiem reklam warto jest pochylić się nad tym, aby dobrze wyznaczyć cel i zaplanować nasze działania....
Remarketing w Google Ads krok po kroku
Znasz to zjawisko, kiedy odwiedzasz stronę, a potem wszędzie w internecie widzisz reklamę tej firmy lub konkretnego produktu?To właśnie remarketing (inaczej retargeting, czy też reklama śledząca)Remarketing to niezwykle skuteczna metoda komunikacji...
Trendy marketingowe, które zostaną z nami na dłużej
Obserwując rynek od wielu lat widzę jak wiele nowości pojawia się co roku w branży marketingowej. Jedne trendy znikają bardzo szybko, a inne pozostają z nami na dłużej. Postanowiłam więc stworzyć subiektywną listę 10 aktualnych trendów marketingowych, dzięki któremu...
Jak przygotować stronę lub sklep online do promocji w internecie
Platforma sprzedażowa jako element strategii marketingowej 3PPlatforma sprzedażowa jest obok oferty i promocji jednym z trzech głównych elementów skutecznej strategii marketingowej. Sukces sprzedażowy możemy odnieść tylko wtedy, gdy połączymy wszystkie te elementy....
10 etapów planowania skutecznej reklamy Google Ads
Zaplanuj “z głową”, od A do Z, swoją reklamę w wyszukiwarce! Zastanawiasz się nad uruchomieniem reklamy w Google? Cały czas zabierasz się za przygotowanie swojej reklamy, ale nie wiesz od czego zacząć i jak wszystko "poukładać", aby miało to sens biznesowy?...
Prosta reklama dynamiczna w Google dla każdego sklepu internetowego
Promocja sklepu internetowego w wyszukiwarce jest wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy i marketera. Pierwszym dylematem przed którym stajemy jest co wybrać: SEO i pozycjonowanie czy może reklamę Google Ads? Pisałam o tym więcej w artykule Google Ads czy SEO - Oto jest...
TOP 7 darmowych narzędzi Google dla biznesu
Poznaj 7 darmowych narzędzi od Google, które możesz wykorzystać w swoim biznesie. Sprawdź, jakie narzędzia pomogą Ci rozwinąć Twoją firmę.
10 sytuacji biznesowych, w których warto używać Google Ads
Sprawdź, czy reklama Google Ads sprawdzi się także w Twoim biznesie! Reklama Google Ads dobrze działa praktycznie we wszystkich biznesach i branżach. To według mnie najlepszy sposób pozyskiwania nowych klientów i generowania sprzedaży. Musi być jednak...
Maksymalizacja sprzedaży w Google na Black Friday, Cyber Monday i w okresie świąteczno-noworocznym
Koniec czwartego kwartału to okres największego popytu w praktycznie wszystkich branżach. Najwięcej ma tu do "ugrania" oczywiście ecommerce, ale wbrew pozorom jest to okres wzrostu popytu nie tylko w sklepach internetowych, ale także w usługach oraz w...
Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?
Słowa kluczowe to fundament marketingu w Google. Dotyczy to zarówno reklamy w wyszukiwarce jak i SEO. Od wyboru właściwych słów kluczowych zależy naprawdę wiele. Możemy bowiem wybrać frazy które będę generowały "pusty" i bezwartościowy ruch, albo takie,...
Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?
Często przedsiębiorcy zadają mi pytanie” „czy warto zajmować się tymi reklamami w Google samemu? Nie lepiej jest zlecić to wyspecjalizowanej osobie lub agencji?” Wtedy z reguły uśmiecham się i mówię „To zależy”. A potem tłumaczę jakie są wady i zalety obu...
Reklama w Google w wakacje – jak uchronić się przed spadkiem ruchu i klientów w sezonie ogórkowym?
Wakacje to okres specyficzny. Z jednej strony żniwa dla firm w branży turystycznej, hotelarskiej i rozrywkowej, z drugiej jednak średni lub niski sezon dla pozostałych biznesów. W niektórych przypadkach, tam gdzie popyt jest w miarę stały w ciągu roku,...
10 powodów dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google
Aktualnie jest nieskończenie wiele możliwości promocji online: media społecznościowe, marketing w Google: SEO i Google Ads/Adwords, mailingi, fora, blogi, programy afiliacyjne, serwisy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe, content marketing i inne. Od mnogości...
Zupełnie nowy panel Google Ads Adwords – Przewodnik krok po kroku
Rewolucja w Google! Od 2018 roku będzie obowiązywał zupełnie nowy panel Google Ads/Adwords do obsługi i zarządzania kampaniami. To gigantyczna metamorfoza jeśli chodzi o wygląd, user experience oraz funkcjonalności. Aktualnie możemy jeszcze korzystać ze starego...
Google Ads/Adwords czy SEO – Oto jest pytanie!
Jest takie powiedzenie „Jeśli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz” – możesz się z tym zgadzać lub nie, ale "niestety" taka jest rzeczywistość. Obecnie decyzje zakupowe są podejmowanie przed ekranem komputera lub smartfona. Według badań ponad 80% osób podejmujących...
Jak zoptymalizować stronę mobilną
Zastanawiasz się czasem ile razy w ciągu dnia dotykasz swojego smartfona? Amerykańskie badania pokazały, że jest to średnio 2,617 (liczył się każdy moment, w którym badani pisali coś na telefonie, włączali aplikacje i inne funkcje oraz przesuwali palcem...
Strona www czy fanpage? Co będzie dla mnie lepsze?
Darmowy marketing na Facebooku wielkimi krokami odchodzi do lamusa! Facebook testuje właśnie całkowite usunięcie wszystkich postów firmowych z newsfeedów użytkowników. To znaczy, że jeśli Twój marketing opiera się tylko lub w dużej mierze o fanpage to wkrótce możesz...
Która reklama jest bardziej skuteczna: Google Ads (Adwords) czy Facebook Ads?
Dwa giganty internetu: Google i Facebook. Odwieczni rywale. Systemy reklamowe obu firm dają obecnie największe możliwości jeśli chodzi o skuteczną reklamę i precyzyjne dotarcie do grupy docelowej. Który z nich mamy jednak wybrać: Google Adwords czy Facebook Ads? Czy...
Dlaczego każda, nawet mała firma, powinna prowadzić marketing online
Za chwilę dowiecie się dlaczego moim zdaniem absolutnie każda firma powinna prowadzić marketing w internecie oraz jakie są zalety marketingu online w porównaniu z marketingiem tradycyjnym. Na początek jednak mała podróż do przeszłości;) Dawno temu w latach 90-tych;)...