Pigułki wiedzy

Jak przygotować stronę lub sklep online do promocji w internecie

Jak przygotować stronę lub sklep online do promocji w internecie

Platforma sprzedażowa jako element strategii marketingowej 3P Platforma sprzedażowa jest obok oferty i promocji jednym z trzech głównych elementów skutecznej strategii marketingowej. Sukces sprzedażowy możemy odnieść tylko wtedy, gdy połączymy wszystkie te elementy....

10 etapów planowania skutecznej reklamy Google Ads

10 etapów planowania skutecznej reklamy Google Ads

Zaplanuj “z głową”, od A do Z, swoją reklamę w wyszukiwarce! Zastanawiasz się nad uruchomieniem reklamy w Google? Cały czas zabierasz się za przygotowanie swojej reklamy, ale nie wiesz od czego zacząć i jak wszystko "poukładać", aby miało to sens biznesowy?...

Prosta reklama dynamiczna w Google dla każdego sklepu internetowego

Prosta reklama dynamiczna w Google dla każdego sklepu internetowego

Promocja sklepu internetowego w wyszukiwarce jest wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy i marketera. Pierwszym dylematem przed którym stajemy jest co wybrać: SEO i pozycjonowanie czy może reklamę Google Ads? Pisałam o tym więcej w artykule Google Ads czy SEO - Oto jest...

10 sytuacji biznesowych, w których warto używać Google Ads

10 sytuacji biznesowych, w których warto używać Google Ads

Sprawdź, czy reklama Google Ads sprawdzi się także w Twoim biznesie! Reklama Google Ads dobrze działa praktycznie we wszystkich biznesach i branżach. To według mnie najlepszy sposób pozyskiwania nowych klientów i generowania sprzedaży. Musi być jednak...

Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?

Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?

Słowa kluczowe to fundament marketingu w Google. Dotyczy to zarówno reklamy w wyszukiwarce jak i SEO. Od wyboru właściwych słów kluczowych zależy naprawdę wiele. Możemy bowiem wybrać frazy które będę generowały "pusty" i bezwartościowy ruch, albo takie,...

Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?

Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?

Często przedsiębiorcy zadają mi pytanie” „czy warto zajmować się tymi reklamami w Google samemu? Nie lepiej jest zlecić to wyspecjalizowanej osobie lub agencji?” Wtedy z reguły uśmiecham się i mówię „To zależy”.  A potem tłumaczę jakie są wady i zalety obu...

10 powodów dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google

10 powodów dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google

Aktualnie jest nieskończenie wiele możliwości promocji online: media społecznościowe, marketing w Google: SEO i Google Ads/Adwords, mailingi, fora, blogi, programy afiliacyjne, serwisy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe, content marketing i inne. Od mnogości...