Pigułki wiedzy

Jak przygotować stronę lub sklep online do promocji w internecie

Platforma sprzedażowa jako element strategii marketingowej 3P Platforma sprzedażowa jest obok oferty i promocji jednym z trzech głównych elementów skutecznej strategii marketingowej. Sukces sprzedażowy możemy odnieść tylko wtedy, gdy połączymy wszystkie te elementy....

10 etapów planowania skutecznej reklamy Google Ads

Zaplanuj “z głową”, od A do Z, swoją reklamę w wyszukiwarce! Zastanawiasz się nad uruchomieniem reklamy w Google? Cały czas zabierasz się za przygotowanie swojej reklamy, ale nie wiesz od czego zacząć i jak wszystko "poukładać", aby miało to sens biznesowy?...

Prosta reklama dynamiczna w Google dla każdego sklepu internetowego

Promocja sklepu internetowego w wyszukiwarce jest wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy i marketera. Pierwszym dylematem przed którym stajemy jest co wybrać: SEO i pozycjonowanie czy może reklamę Google Ads? Pisałam o tym więcej w artykule Google Ads czy SEO - Oto jest...

10 sytuacji biznesowych, w których warto używać Google Ads

Sprawdź, czy reklama Google Ads sprawdzi się także w Twoim biznesie! Reklama Google Ads dobrze działa praktycznie we wszystkich biznesach i branżach. To według mnie najlepszy sposób pozyskiwania nowych klientów i generowania sprzedaży. Musi być jednak...

Jak wybrać słowa kluczowe, które generują zysk, a nie koszty?

Słowa kluczowe to fundament marketingu w Google. Dotyczy to zarówno reklamy w wyszukiwarce jak i SEO. Od wyboru właściwych słów kluczowych zależy naprawdę wiele. Możemy bowiem wybrać frazy które będę generowały "pusty" i bezwartościowy ruch, albo takie,...

Czy kampanię Google Ads robić samemu czy zlecać?

Często przedsiębiorcy zadają mi pytanie” „czy warto zajmować się tymi reklamami w Google samemu? Nie lepiej jest zlecić to wyspecjalizowanej osobie lub agencji?” Wtedy z reguły uśmiecham się i mówię „To zależy”.  A potem tłumaczę jakie są wady i zalety obu...

10 powodów dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google

Aktualnie jest nieskończenie wiele możliwości promocji online: media społecznościowe, marketing w Google: SEO i Google Ads/Adwords, mailingi, fora, blogi, programy afiliacyjne, serwisy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe, content marketing i inne. Od mnogości...