„Jak wykorzystać potencjał marketingowy Google

Kurs dla początkujących

Wyszukiwarka to obecnie główne źródło pozyskiwania klientów.

Wiesz, że 80% osób podejmujących decyzje zakupowe sięga po informacje do Google?

Warto być tam, gdzie codziennie 26 mln Polaków szuka produktów i usług takich jak Twoje!

Jeśli chcesz:

????  dowiedzieć się od czego zacząć marketing w Google i poznać prostą strategię dla nowych firm

????  sprawdzić co będzie lepsze dla Twojej firmy: SEO i pozycjonowania czy może reklama Google Ads

????  poznać ekosystem marketingowy Google od środka (bez żargonu marketingowego i niezrozumiałych pojęć)

????  wykorzystać wyszukiwarkę do realizacji celów biznesowych i zwiększenia sprzedaży

????  poznać sekrety Google

Moduły Kursu

wypunktowanie Dlaczego warto być w Google i czy Google w ogóle sprzedaje?

wypunktowanie Ekosystem marketingowy Google

wypunktowanie Czym różni się SEO od Google Ads? 10 podstawowych różnic

wypunktowanie Co wybrać: Google Ads czy SEO?

Marketing w Google to źródło ruchu przynoszące największe dochody

* Paid Search – Google Ads/Adwords

* Organic Search – SEO, wyszukiwania organiczne

Mówię prostym językiem o marketingu w Google.

Jestem praktykiem z 18-letnim doświadczeniem w marketingu online i dzielę się z Wami moją wiedzą, umiejętnościami i “know-how”, które  pozwoliły mi przeprowadzić kilkaset skutecznych, sprzedażowych kampanii w Google. Mówię prostym i nietechnicznym językiem tak, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT.

Pobierz darmowy kurs teraz!

Copyright 2017 – Ewa Chojecka – All Rights Reserved