fbpx

Szkolenia indywidualne Google Ads w Warszawie

Poznaj możliwości Google Ads

Google to największa wyszukiwarka na świecie i w Polsce. Statystyki mówią same za siebie – aż 94% Polaków (badania Gemius PBI III 2022) wyszukuje informację w internecie poprzez Google. Google To znaczy, że codziennie prawie 28 mln potencjalnych klientów aktywnie szuka usług i produktów w Google. Warto wykorzystać ten potencjał!

 

Dlaczego reklama w Google jest aż tak skuteczna?

  • Marketing w Google dociera do klienta w idealnym miejscu i czasie. Komunikujemy się tylko z tymi, którzy w danym momencie wyrażają konkretną intencję zakupową i są już gotowi do zakupu! To sprawia, iż prawdopodobieństwo zawarcia transakcji jest tutaj dużo wyższe niż w innych mediach.Google Ads to obecnie cała platforma usług marketingowych. 
  • Wyszukiwarka to wyrocznia ? Aż 80% osób podejmujących decyzje zakupowe sięga po informacje do Google. Jeśli nie ma Cię w Google to po prostu nie istniejesz…
  • Szybkość efektów. Reklama Google Ads to format przynoszący najszybsze rezultaty w internecie. Praktycznie z dnia na dzień możesz sprowadzać nowych klientów na stronę czy do sklepu oraz generować sprzedaże.
  • Skuteczność i zwrot z inwestycji. Reklama w Google Ads utrzymuje się wśród ścisłej czołówki narzędzi przynoszących największy zwrot z inwestycji. 

 

Pokażę Ci jak wycisnąć 100% z reklam w wyszukiwarce

System Google Ads z pozoru wydaje się banalny. Wybierasz słowa kluczowe, ustawiasz reklamy, stawki za kliknięcie i …. modlisz się o zyski. Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads  bez dostatecznej wiedzy i umiejętności to jak wyrzucanie pieniędzy w błoto. Reklamy działające na automatycznych ustawieniach owszem generują kliknięcia, ale nie sprzedaże. Warto więc poznać system „od środka” oraz wszystkie „kruczki” dotyczące ustawień, aby zbudować w pełni skuteczną reklamę, która zacznie wreszcie przynosić efekty biznesowe.  

 

Poznaj system Google Ads “od środka” i naucz się 

  • jak stale pozyskiwać nowych klientów z Google (nawet w konkurencyjnych branżach)
  • jak mądrze ułożyć holistyczną strategię marketingową 3P, aby Twoje kliknięcia przełożyły się na sprzedaż
  • Jak wykorzystać całą paletę możliwości ekosystemu Google
  • jak przyciągać klientów skłonnych do zakupu i nie marnować budżetu na “puste kliknięcia”
  • Jak generować nie tylko wartościowy ruch, ale przede wszystkim konwersje (zapytania, leady, kontakty i sprzedaże)
  • Jak zmniejszać koszt kliknięcia i zmniejszać koszt pozyskania konwersji
  • jak wybrać najbardziej dochodowe słowa kluczowe dla Twojego biznesu
  • jak pisać reklamy, które same sprzedają
  • jak zarządzać kampanią czyli i ustawiać stawki oraz optymalizować budżet
  • jak mierzyć opłacalność, odczytywać raporty i interpretować wyniki biznesowe
  • jak wychwycić kruczki stosowane przez Google i nauczysz się je omijać
  • jak stale podwyższać ROI z kampanii, czyli zwiększać skuteczność sprzedażową tak, aby przynosiła coraz większy zwrot z inwestycji

Metodologia czyli jak uczę

Mój autorski program to esencja ponad 20-letniej wiedzy i praktyki z dziedziny marketingu w internecie i w Google oraz kilkuset godzin spędzonych na salach szkoleniowych. Moja metoda opiera się na praktycznym modelu, w którym krok po kroku prezentuję wszystkie elementy potrzebne do skonstruowania i obsługi efektywnej kampanii. Pokażę Ci cały system od A do Z. Poprowadzę Cię na skróty przez tajniki i meandry systemu reklamowego Google i pomogę Ci uniknąć 95% błędów czyhających na niedoświadczonych reklamodawców. U mnie usłyszysz całą prawdę o systemie Google Ads!

Indywidualne Szkolenie Google Ads – dla kogo

Na szkolenie zapraszam osoby, które chcą w krótkim czasie podnieść swoje kompetencje z zakresu prowadzenia, zarządzania i nadzorowania kampanii Google Ads w tym:

  • Prezesów i Dyrektorów firm, którzy chcą poznać możliwości najlepszego obecnie systemu reklamowego jakim jest Google Ads
  • Dyrektorów Marketingu
  • Dyrektorów Ecommerce
  • specjalistów ds. marketingu
  • specjalistów ds. ecommerce
  • przedsiębiorców, którzy chcą samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w Google

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w Google Ads bądź nadzorować agencję SEM. Zapraszamy zarówno osoby początkujące, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w Google jak i tych, którzy już prowadzą kampanie, ale chcą usystematyzować swoją wiedzę, zdobyć bezcenne umiejętności na temat praktycznego podejścia do prowadzenia kampanii oraz zwiększania skuteczności reklam (optymalizacja). 

Program szkolenia indywidualnego Google Ads

Wprowadzenie do Google Ads

  • Wyszukiwarki wczoraj i dziś czyli jak Google podąża za trendami w internecie
  • Jak Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki
  • Wyniki płatne versus wyniki naturalne w Google czyli SEM, SEO, Google Ads
  • Zalety i wady reklamy Google Ads
  • Gdzie są wyświetlane reklamy Ads
  • Aukcja reklam Google – pozycja i ranking reklam w Google

Planowanie kampanii Google Ads

  • Ustalanie celów kampanii
  • Konfiguracja ustawień kampanii
  • Interface i Nawigacja na koncie: konto, kampanie i grupy reklam

Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads

  • Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki oraz wykorzystanie darmowych narzędzi
  • Ocena wielkości „ruchu” na poszczególne słowa kluczowe (prognoza odwiedzin)
  • Rozbudowa i grupowanie słów kluczowych
  • Dopasowania słów kluczowych: przybliżone, do frazy, ścisłe, wykluczające
  • Formaty reklam tekstowych
  • Zasady redakcyjne Google
  • Copywriting tekstów reklamowych czyli Jak zwiększyć atrakcyjność reklam
  • Wybór i optymalizacja strony docelowej kampanii
  • Co to jest wynik jakości i dlaczego jest on tak ważny
  • Ustawianie budżetu i stawek CPC
  • Wprowadzanie zmian (edycja reklam, słów kluczowych, grup reklam i kampanii)
  • Mierzenie rezultatów – najpopularniejsze raporty
  • Optymalizacja kampanii w celu redukcji kosztów i podwyższenia zwrotu z inwestycji

Oraz (opcjonalnie)

  • Remarketing
  • Reklamy w GDN (Google Display Network)
  • PLA (Product Listing Ads 0 dla ecommerce)

Ćwiczenia praktyczne:

  • Prawidłowa konfiguracja kampanii
  • Dobieranie i optymalizacja słów kluczowych
  • Optymalizacja reklam
  • Optymalizacja struktury konta
  • Optymalizacja budżetów i stawek CPC

 

Uwaga! Program może zostać indywidualnie skrojony na miarę i dopasowany do potrzeb uczestnika/uczestników

Dlaczego możesz mi zaufać?

Jestem praktykiem z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu online, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 7 mln zł. Jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet oraz autorką kursu “Akademia Google Ads“. Spędziłam wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Jestem wieloletnim praktykiem i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić: moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i “know-how”.  Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.

Ewa Chojecka, Trener / Przedsiębiorca / Ekspert Google Ads

ponad 20 lat w praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej

+ 400 godzin consultingowo-szkoleniowych

10 lat w edukacji i e-biznesie

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords

Prelegent IDG i Ecommerce Standard

Certyfikat Google Partner

+ 350 kampanii online o łącznej wartości ponad 7 mln PLN

Autorka “Akademii Google Ads”

Opinie moich kursantów

Ewa, Twój kurs to strzał w dziesiątkę. Prowadzę gabinet coachingu i hipnoterapii i dwa lata temu firma Google bezpłatnie ustawiła dla mnie reklamy Adwords. Co jakiś czas zgłaszały się do mnie firmy, które oferowały usługi w zakresie prowadzenia kampanii, jednak dla mojego biznesu cena była zbyt wysoka. Poza tym chciałam sama zrozumieć i nauczyć się, jak reklamuje się w Google. I wreszcie trafiłam na Twój kurs. W krótkim czasie wszystko, co było dla mnie kompletnie niezrozumiałe, stało się jasne i łatwe. Przygotowałam własne kampanie, wiem, jak wyznaczać słowa kluczowe, wiem jak tworzyć treści, które przyciągną mojego klienta i przekonają do moich usług. Dość powiedzieć, że prawie codziennie kontaktują się mną nowi klienci, z zapytaniem o moją ofertę, pomimo okresu wakacji. A reklamy działają zaledwie miesiąc! Dzięki wiedzy na temat optymalizacji, zmniejszyłam koszty reklam o ponad 30% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Kurs jest rewelacyjny. Polecam każdemu, kto prowadzi własny mały biznes.

Anna Bajorek-Dołba

Coach, Hipnoterapeuta, altiore.eu

Jeżeli chcecie dowiedzieć się o co chodzi z reklamami w Google Adwords, a w szczególności o reklamach w wyszukiwarce i na koniec sami potrafić taką reklamę stworzyć i wdrożyć to kurs – Akademia Google Adwords- prowadzony przez Ewę jest na pewno dla Was. Jest bardzo merytoryczny, prowadzony profesjonalnie, przystępnym językiem, też dla laika , Ewa przez cały kurs dzieli się swoim doświadczeniem i zwraca uwagę na różne „triki” stosowane przez Google! Oprócz wiedzy teoretycznej jest bardzo dużo praktyki i sam/a uczysz się o co chodzi w tej formie reklamy

Małgorzata Główka

właściciel, www.maaamstyle.pl

Dzięki szkoleniu z Google AdWords u Ewy Chojeckiej liczba kliknięć na naszej stronie zwiększyła się o 20% a jednocześnie koszty reklamowania się spadły dokładnie o połowę. Koszt szkolenia zwrócił się w ciągu dwóch miesięcy.

Grzegorz Lindenberg

www.rehabilis.eu

Kurs Google Adwords, prowadzi za rękę. Wszystko jest dokładnie wyjaśnione. Można słuchać i klikać w swoim Adwordzie w tym samym momencie. Materiału jest bardzo dużo, a kurs idzie w bardzo szybkim tempie. Na szczęście można do wszystkiego wrócić i na spokojnie zrobić jeszcze raz. Właśnie jestem w trakcie “próbnej kampanii”, ale na jesień planuje właściwą kampanię i wiem, że tylko z materiałami od Ewy :). Jeśli szukasz kursu o Google Adwords, to dalej nie szukaj. Polecam.

Katarzyna Wardecka

właściciel, Centrum Konwersacji Sp. z o.o

Ogromna wartością kursu było indywidualne podejście do każdego uczestnika kursu i do jego biznesu. Wszystko było wyjaśnione bardzo przystępnie, a forma kursu (video), ułatwiała jeszcze sprawę. Za stosunkowo niewielkie pieniądze otrzymałam w 5 tygodni solidną dawkę wiedzy! Moja kampania ruszyła kilka dni temu, a ruch na stronie bardzo się zwiększył, wierzę, że to przełoży się niebawem na sprzedaż. Raz jeszcze dziękuję i czekam na kolejny kurs Twojego autorstwa! Na pewno

Natalia Krajnik

właściciel, http://www.akademiaskory.pl

Kurs okazał się dobrze zainwestowanymi pieniędzmi i już przynosi zamierzone efekty. Materiał przedstawiony był  krok po kroku, dokładnie, na aktualnych treściach i prowadzony tak, że każdy nawet zupełny laik w temacie spokojnie sobie poradzi. Ewa jest osobą kompetentną i zaangażowaną, w trakcie kursu odpowiadała na każde zadane pytanie, a także omawiała problemy na cotygodniowym live’ie. Gorąco polecam !!!

Marta Zwolińska

właściciel, www.insidestudio.krakow.pl

 

Wersje szkolenia

To szkolenie jest dostępne w 3 różnych wariantach:

  • Szkolenie indywidualne 
  • 2 w 1: Szkolenie indywidualne + audyt konta Google Ads. Prowadzisz już kampanię W Google Ads? Chcesz sprawdzić czy pracuje ona na 100% swoich możliwości? To bezcenna opcja dla osób chcących sprawdzić swoją kampanię “na żywo”!
  • 3 w 1: Multipakiet: Szkolenie indywidualne + audyt konta Google Ads (na miejscu) + Akademia Google Ads (kurs online)

 

Dostępność i dodatkowe informacje

Aktualnie szkolenie jest dostępne na indywidualne zamówienie. Jeśli chcesz zadać jakiekolwiek pytania na temat Szkolenia Napisz do mnie. Odpowiadam najszybciej jak to możliwe, maksymalnie w ciągu 24h. Zapytaj o to szkolenie

Udostępnij: