SZKOLENIE Digital marketing i ecommerce w praktyce
Digital marketing i ecommerce w praktyce (Kompendium wiedzy o e-marketingu)
Marketing w internecie to obecnie najlepszy kanał promocji
Marketing w internecie to obecnie najbardziej efektywna i najlepiej mierzalna forma reklamy – jest skuteczny, ma ogromny zasięg, działa 24h na dobę i jest dostępny dla wszystkich – zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm. Znajomość e-marketingu jest dzisiaj niezbędna każdej firmie. To właśnie w internecie nasi klienci spędzają większość czasu. To tu szukają produktów i usług. Walka o klienta toczy się teraz online!
Na szkoleniu „Digital marketing i ecommerce w praktyce”
- Poznasz najbardziej skuteczne techniki marketingu internetowego oraz nauczysz się jak je stosować
- Poznasz aktualne i przyszłe trendy oraz dowiesz się jak je wykorzystać
- Dowiesz się jak stworzyć skuteczną strategię marketingową opartą o 3 proste kroki: Oferta + Platforma + Promocja
- Nauczysz się jak zbudować platformę sprzedażową (stronę internetową/sklep), aby przynosiła dochody
- Zobaczysz jak przekształcić odwiedzających w klientów, czyli zwiększyć konwersję
- Nauczysz się mierzyć sukces działań internetowych za pomocą darmowych narzędzi
- Dowiesz się co zrobić, aby budżet wydany w internecie przełożył się na efekty sprzedażowe
Na tym praktycznym szkoleniu nauczysz się co będzie skuteczne w najbliższej przyszłości, jakie formy reklamy internetowej warto wykorzystać i które przyniosą największy zwrot z inwestycji. Zauważ, że teraz nie chodzi o uczenie się tego, co działało do tej pory. Jeśli uczysz się tego co działało kiedyś to już w tym momencie pozostajesz w tyle. Na naszym praktycznym szkoleniu/warsztacie zobaczysz co działa TERAZ i jakie będą trendy w nadchodzącym czasie, abyś mógł prowadzić sprytny marketing i rozwijać swój biznes dynamicznie.
Dla kogo jest to szkolenie:
- Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy, którzy prowadzą biznes online (e-biznes, sklepy internetowe)
- Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy którzy prowadzą biznes stacjonarny, ale promują swoją ofertę online
- Specjaliści ds. marketingu i PR którzy chcą poszerzyć kompetencje i poznać skuteczne techniki marketingowe na 2020 rok
- Osoby, które chcą zmienić pracę / ścieżkę zawodową i rozpocząć karierę w najprężniej rozwijającej się branży jaką jest marketing internetowy
- Wszystkich, którzy chcą uzyskać przydatną i praktyczną wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prowadzenia biznesu
Szczegółowy program szkolenia „Digital marketing i ecommerce w praktyce”
Moduł 1. Digital marketing / Marketing w internecie
- Dlaczego online marketing to jedyna droga dla biznesu (zalety i porównanie z marketingiem offline)
- Strategia marketingu online – Jak wdrożyć skuteczną strategię w internecie
- Uniwersalna i skuteczna strategia 3P: Produkt + Platforma + Promocja
Moduł 2. Jak stworzyć ofertę, która pokochają klienci
Nauczysz się jak skonstruować ofertę, aby Twoi klienci ją pokochali. Oferta bowiem to podstawa całego marketingu. Od niej wszystko się zaczyna. Oferta i model biznesowy to absolutne podstawy funkcjonowania każdej firmy. Musisz wiedzieć na jakim rynku działasz, jakich klientów obsługujesz, jakie są Twoje USP i mocne strony, czyli dlaczego klienci mają kupić właśnie od Ciebie. Wokół oferty budujemy następnie platformę sprzedażową i promocję. W marketingowej koncepcji 5 P (Product – Price – Place – Promotion – People) Oferta czyli Produkt lub Usługa zajmuje pierwsze i priorytetowe miejsce. I od tego zawsze powinniśmy zacząć nasze “wysiłki” marketingowe.
Moduł 3. Jak zoptymalizować stronę (lub sklep) pod Google, klienta i sprzedaż
Następnie zajmiemy się platformą sprzedażową, czyli stroną www i sklepem. To strona bowiem (lub sklep) odpowiada za końcowe rezultaty sprzedażowe naszych kampanii reklamowych. To TU trafiają klienci i to TU podejmują decyzje zakupowe! Zobaczysz jak przekształcić odwiedzających w kupujących i co zrobić, aby Twoja strona była Twoim najlepszym handlowcem. Będziemy pracować na tym jak zwiększyć współczynnik konwersji, czyli jak przekształcić odwiedzających w kupujących.
Moduł 4. Najważniejsze narzędzia digital marketingu czyli online media-mix:
Marketing w Google:
- Reklama w ekosystemie reklamowym Google (Google Ads: wyszukiwarka, YouTube, Gmail)
- Optymalizacja SEO i pozycjonowanie
Pozostałe narzędzia digital marketingu
- e-mail marketing
- marketing społecznościowy (Facebook, Instagram, Pinterest)
- content marketing
- inne formy promocji w internecie
Przykłady, wady i zalety poszczególnych narzędzi oraz jak z nich korzystać w praktyce.
Moduł 5. Planowanie, kreacja i efektywność w marketingu internetowym
- Skuteczność poszczególnych narzędzi marketingowych i wybór optymalnych narzędzi
- Cele kampanii a formaty reklamowe
- Wskaźniki mediowe i sposób rozliczania kampania internetowych: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS
- Selling Copywriting czyli jak pisać reklamy, które same sprzedają
Moduł 6. Efektywność w e-marketingu
- Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics
- Mierzenie konwersji / sprzedaży
- Kluczowe czynniki sukcesu kampanii i strony internetowej (KPI)
7. Ćwiczenia praktyczne z umiejętności digital marketingowych:
- Tworzenie produktu poszerzonego i wyznaczanie USP (wyróżniki oferty)
- Audyt strony www lub sklepu
- Tworzenie skutecznej reklamy na przykładzie reklamy Google Ads
- Brief marketingowy
Szkolenie „Digital marketing i ecommerce w praktyce” w skrócie
Nauka praktycznych umiejętności
Nauczysz się ja prowadzić marketing w internecie, aby przynosił on wymierne efekty biznesowe
Aktualna wiedza i techniki
Jest to najnowsza i najbardziej aktualna wiedza marketingowa. Rynek marketingu internetowego bardzo szybko się zmienia, więc nie możesz opierać się na tym co działało kiedyś. Musisz wiedzieć co zastosować teraz i w przyszłości, aby odnieść sukces.
Gotowa Strategia DIgital Marketingu
Nie musisz się zastanawiać nad tym co jest skuteczne. Dostaniesz gotową do wdrożenia strategię marketingową.
Teoria + Praktyka
Najskuteczniejszą metoda uczenia jest połączenie teorii wraz z praktyką. Na szkoleniu kursanci wykonują ćwiczenia praktyczne, aby lepiej przyswoić wiedzę i umieć się nią posługiwać w praktyce.
Prosty, zrozumiały język
Bez marketingowego żargonu i niezrozumiałych pojęć. Używam tylko prostego i nietechnicznego języka, który z pewnością zrozumiesz. Wszystko po to, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT i marketerzy, ale przede wszystkim osoby prowadzące firmy.
Samo “mięso” bez wypełniaczy i ozdobników
Osobiście mam świra na punkcie efektywności “czasowej”. Uważam, że czas to największy i najcenniejszy zasób jaki posiadamy. Szanując Twój cenny czas wybrałam do szkolenia samo “mięso” i tylko pożyteczną wiedzę, którą od razu można zastosować w praktyce.
Dzięki szkoleniu:
poczujesz się pewnie i swobodnie w świecie marketingu
poznasz sprawdzone sposoby (Best Practice) na prowadzenie dochodowych kampanii marketingowych w internecie
zobaczysz, jak docierać do właściwej grupy docelowej
zaczniesz prowadzić marketing internetowy w sposób usystematyzowany, efektywny i mierzalny
Trenerzy
Ewa Chojecka, Trener / Przedsiębiorca / Ekspert Digital Marketingu
Praktyk marketingu z ponad 23-letnim doświadczeniem w digital marketingu. Na swoim koncie ma kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 8 mln zł. Właścicielka agencji performance w internecie i w w Google Internet Planet. Autorka kursu “Akademia Google Ads“. Spędziła wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał marketingu online do zwiększania sprzedaży. Pracowała dla takich firm jak: LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl.
+20 lat w praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej
+ 400 godzin consultingowo-szkoleniowych
12 lat w edukacji i e-biznesie
Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords
Prelegent IDG i Ecommerce Standard
Certyfikat Google Partner
kilkaset kampanii online o łącznej wartości ponad 8 mln PLN
Autorka „Akademii Google Ads”