SZKOLENIE Digital marketing i ecommerce w praktyce

Digital marketing i ecommerce w praktyce (Kompendium wiedzy o e-marketingu)

Najbliższy termin: 5 lutego 2020 (Środa): 10:00 – 17:00 (BRAK MIEJSC)

 

Poznaj przyszłe techniki w digital marketingu na 2020 rok

Na tym praktycznym szkoleniu nauczysz się co będzie skuteczne w 2020 roku, jakie formy reklamy internetowej warto wykorzystać i które przyniosą największy zwrot z inwestycji! Zauważ, że teraz nie chodzi o uczenie się tego, co działało do tej pory. Jeśli uczysz się tego co działało kiedyś to już w tym momencie pozostajesz w tyle. Na naszym praktycznym szkoleniu/warsztacie zobaczysz co działa TERAZ i jakie będą trendy w 2020 roku, abyś mógł prowadzić sprytny marketing i rozwijać swój biznes dynamicznie.

Digital marketing czyli marketing w internecie to obecnie najlepszy kanał promocji

Marketing w internecie to obecnie najbardziej efektywna i najlepiej mierzalna forma reklamy – jest skuteczny, ma ogromny zasięg, działa 24h na dobę i jest dostępny dla wszystkich – zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm. Znajomość e-marketingu jest dzisiaj niezbędna każdej firmie. To właśnie w internecie nasi klienci spędzają większość czasu. To tu szukają produktów i usług. Walka o klienta toczy się teraz online!

Firmy mają świadomość, że marketing internetowy to najlepszy wybór dla biznesu. Często jednak próbują więc na własną rękę rozmaitych metod często błądząc i wybierając niewłaściwe narzędzia. Jednocześnie zmagają się z problemem jak nie wydać fortuny, a ograniczony budżet zainwestować skutecznie i efektywnie, aby przyniósł oczekiwany zwrot z inwestycji.

 

Na szkoleniu “Digital marketing i ecommerce w praktyce”

  • Poznasz najbardziej skuteczne techniki marketingu internetowego na 2020 rok oraz nauczysz się jak je stosować
  • Dowiesz się jak stworzyć bardzo skuteczną strategię marketingową opartą o 3 proste kroki: Oferta + Platforma + Promocja
  • Nauczysz się jak zbudować platformę sprzedażową (stronę internetową/sklep), aby przynosiła dochody
  • Zobaczysz jak przekształcić odwiedzających w klientów, czyli zwiększyć konwersję
  • Nauczysz się mierzyć sukces działań internetowych za pomocą darmowych narzędzi
  • Dowiesz się co zrobić, aby budżet wydany w internecie przełożył się na efekty sprzedażowe

Strategia = klucz do sukcesu

Marketing najczęściej jest kojarzony tylko z promocją i reklamą. Tymczasem właściwy marketing produktów i usług zaczyna się od stworzenia OFERTY, którą pokochają klienci. Drugim elementem jest właściwie przygotowana PLATFORMA czyli nasza strona internetowa lub też sklep. Platforma powinna być zoptymalizowana pod klienta, sprzedaż oraz pod Google. I dopiero kolejnym elementem jest PROMOCJA czyli między innymi reklama w Google.Tylko tak stworzona strategia marketingowa gwarantuje nam powodzenie naszych działań promocyjnych online.

 

 

Dla kogo jest to szkolenie:

  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy, którzy prowadzą biznes online (e-biznes, sklepy internetowe)
  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy którzy prowadzą biznes stacjonarny, ale promują swoją ofertę online
  • Specjaliści ds. marketingu i PR którzy chcą poszerzyć kompetencje i poznać skuteczne techniki marketingowe na 2020 rok
  • Osoby, które chcą zmienić pracę / ścieżkę zawodową i rozpocząć karierę w najprężniej rozwijającej się branży jaką jest marketing internetowy
  • Wszystkich, którzy chcą uzyskać przydatną i praktyczną wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prowadzenia biznesu

Szczegółowy program szkolenia “Digital marketing i ecommerce w praktyce”

Moduł 1. Digital marketing / Marketing w internecie

  • Dlaczego online marketing to jedyna droga dla biznesu (zalety i porównanie z marketingiem offline)
  • Hot Trendy w e-marketingu na 2020 rok
  • Sprzedaż offline i online – podobieństwa i różnice (handel tradycyjny i ecommerce)
  • Strategia marketingu online – Jak wdrożyć skuteczną strategię w internecie
  • Uniwersalna i skuteczna strategia 3P: Produkt + Platforma + Promocja

Moduł 2. Jak stworzyć ofertę, która pokochają klienci

Nauczysz się jak skonstruować ofertę, aby Twoi klienci ją pokochali. Oferta bowiem to podstawa całego marketingu. Od niej wszystko się zaczyna. Oferta i model biznesowy to absolutne podstawy funkcjonowania każdej firmy. Musisz wiedzieć na jakim rynku działasz, jakich klientów obsługujesz, jakie są Twoje USP i  mocne strony, czyli dlaczego klienci mają kupić właśnie od Ciebie. Wokół oferty budujemy następnie platformę sprzedażową i promocję. W marketingowej koncepcji 5 P (Product – Price – Place – Promotion – People) Oferta czyli Produkt lub Usługa zajmuje pierwsze i priorytetowe miejsce. I od tego zawsze powinniśmy zacząć nasze “wysiłki” marketingowe.

Moduł 3. Jak zoptymalizować stronę (lub sklep) pod Google, klienta i sprzedaż

Następnie zajmiemy się platformą sprzedażową, czyli stroną www i sklepem. To strona bowiem (lub sklep) odpowiada za końcowe rezultaty sprzedażowe naszych kampanii reklamowych. To TU trafiają klienci i to TU podejmują decyzje zakupowe! Zobaczysz jak przekształcić odwiedzających w kupujących i co zrobić, aby Twoja strona była Twoim najlepszym handlowcem. Będziemy pracować na tym jak zwiększyć współczynnik konwersji, czyli jak przekształcić odwiedzających w kupujących.

  1. Wybór platformy do sprzedaży 
    • Sklep
    • Landing page
  2. Przepływ użytkowników na stronie / w sklepie
    • Pozyskiwanie nowych użytkowników
    •  Angażowanie obecnych
      • Czat
      • Call plugin
      • Socialproof
  • “Nawracanie” porzucających
  • Retargeting
    • Display/RTB/Facebook/Google Ads
    • Push Notifications
    • e-mail retargeting

 

Moduł 4. Najważniejsze narzędzia digital marketingu czyli online media-mix:

Marketing w Google: 

  • Reklama w ekosystemie reklamowym Google (Google Ads: wyszukiwarka, YouTube, Gmail)
  • Optymalizacja SEO i pozycjonowanie w 2020 roku
    • Webmaster Tools
    • Ligthhouse
    • Voice Search
    • Jak dobyć pozycję 0 (numer 0 ranking)

Pozostałe narzędzia digital marketingu

  • e-mail marketing
  • marketing społecznościowy (Facebook, Instagram, Pinterest)
  • content marketing i e-branding
  • programy afiliacyjne/partnerskie
  • inne formy promocji w internecie

Przykłady, wady i zalety poszczególnych narzędzi oraz jak z nich korzystać w praktyce.

Moduł 5. Planowanie, kreacja i efektywność w marketingu internetowym

  • Skuteczność poszczególnych narzędzi marketingowych i wybór optymalnych narzędzi
  • Cele kampanii a formaty reklamowe
  • Wskaźniki mediowe i sposób rozliczania kampania internetowych: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS
  • Selling Copywriting czyli jak pisać reklamy, które same sprzedają

Moduł 6. Efektywność w e-marketingu

  • Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics
  • Mierzenie konwersji / sprzedaży
  • Kluczowe czynniki sukcesu kampanii i strony internetowej (KPI)

Ćwiczenia praktyczne z umiejętności  digital marketingowych:

  • Tworzenie produktu poszerzonego i wyznaczanie USP (wyróżniki oferty)
  • Szybki audyt strony www lub sklepu
  • Tworzenie skutecznej reklamy na przykładzie reklamy Google Ads
  • Brief marketingowy

Szkolenie “Digital marketing i ecommerce w praktyce” w skrócie

Nauka praktycznych umiejętności

Nauczysz się ja prowadzić marketing w internecie, aby przynosił on wymierne efekty biznesowe

Aktualna wiedza i techniki

Jest to najnowsza i najbardziej aktualna wiedza marketingowa. Rynek marketingu internetowego bardzo szybko się zmienia, więc nie możesz opierać się na tym co działało kiedyś. Musisz wiedzieć co zastosować teraz i w przyszłości, aby odnieść sukces.

Gotowa Strategia DIgital Marketingu

Nie musisz się zastanawiać nad tym co jest skuteczne. Dostaniesz gotową do wdrożenia strategię marketingową.

Teoria + Praktyka

Najskuteczniejszą metoda uczenia jest połączenie teorii wraz z praktyką. Na szkoleniu kursanci wykonują ćwiczenia praktyczne, aby lepiej przyswoić wiedzę i umieć się nią posługiwać w praktyce.

Prosty, zrozumiały język

Bez marketingowego żargonu i niezrozumiałych pojęć. Używam tylko prostego i nietechnicznego języka, który z pewnością zrozumiesz. Wszystko po to, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT i marketerzy, ale przede wszystkim osoby prowadzące firmy.

Samo “mięso” bez wypełniaczy i ozdobników

Osobiście mam świra na punkcie efektywności “czasowej”. Uważam, że czas to największy i najcenniejszy zasób jaki posiadamy. Szanując Twój cenny czas wybrałam do szkolenia samo “mięso” i tylko pożyteczną wiedzę, którą od razu można zastosować w praktyce.

Dzięki szkoleniu:

poczujesz się pewnie i swobodnie w świecie marketingu online
poznasz sprawdzone sposoby (Best Practice) na prowadzenie dochodowych kampanii marketingowych w internecie
zobaczysz, jak docierać do właściwej grupy do docelowej
zaczniesz prowadzić marketing internetowy w sposób usystematyzowany, efektywny i mierzalny

 

 

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie stacjonarne odbywa się w komfortowej sali Centrum Szkoleniowego ADGAR. To intensywny 7-godzinny warsztat, podczas którego uczestnicy zapoznają się dokładnie z najważniejszymi krokami i elementami budowania skutecznych kampanii w wyszukiwarce. Warsztat ma charakter teoretyczno-praktyczny.

Trenerzy

Ewa Chojecka, Trener / Przedsiębiorca / Ekspert  Digital Marketingu

Praktyk marketingu z 18-letnim doświadczeniem w digital marketingu. Na swoim koncie ma kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 4 mln zł. Właścicielka agencji performance w internecie i w w Google Internet Planet.  Autorka kursu “Akademia Google Ads“. Spędziła wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał marketingu online do zwiększania sprzedaży. Pracowała dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl.

 

18 lat w praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

9 lat w edukacji i e-biznesie

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords

Prelegent IDG i Ecommerce Standard

Certyfikat Google Partner

+ 200 kampanii online o łącznej wartości ponad 4 mln PLN

Autorka “Akademii Google Ads”

Jeśli chcesz zadać jakiekolwiek pytania na temat tego szkolenia Napisz do mnie.

Udostępnij: