SZKOLENIE Digital marketing w praktyce

Digital marketing i skuteczna promocja online (Kompendium wiedzy o e-marketingu)

Poznaj najlepsze techniki digital marketingu! Dowiedz się jakie techniki zastosować, aby maksymalnie wykorzystać potencjał internetu! Zobacz co jest obecnie skuteczne, jakie formy reklamy internetowej warto wykorzystać i które przyniosą największy zwrot z inwestycji!

 

Termin: 26 listopada godz: 10:00 – 17:00

Lokalizacja: Centrum konferencyjne Agdar, Warszawa, Al. Jerozolimskie 181b

 

 

Digital marketing czyli marketing w internecie to obecnie najlepszy kanał promocji

Marketing w internecie to obecnie najbardziej efektywna i najlepiej mierzalna forma reklamy – jest skuteczny, ma ogromny zasięg, działa 24h na dobę i jest dostępny dla wszystkich – zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm. Znajomość e-marketingu jest dzisiaj niezbędna każdej firmie. To właśnie w internecie nasi klienci spędzają większość czasu. To tu szukają produktów i usług. Walka o klienta toczy się teraz online!

Firmy mają świadomość, że marketing internetowy to najlepszy wybór dla biznesu. Często jednak nie wiedzą jak się z nim zmierzyć. Próbują więc na własną rękę rozmaitych metod często błądząc i wybierając niewłaściwe narzędzia. Jednocześnie zmagają się z problemem jak nie wydać fortuny, a ograniczony budżet zainwestować skutecznie i efektywnie, aby przyniósł oczekiwany zwrot z inwestycji.

 

Na szkoleniu “Digital marketing w Praktyce”

  • Poznasz najbardziej skuteczne techniki marketingu internetowego oraz nauczysz się jak je stosować
  • Dowiesz się jak stworzyć bardzo skuteczną strategię marketingową opartą o 3 proste kroki: Oferta + Platforma + Promocja
  • Nauczysz się jak zbudować platformę sprzedażową (stronę internetową/sklep), aby przynosiła dochody
  • Zobaczysz jak przekształcić odwiedzających w klientów, czyli zwiększyć konwersję
  • Nauczysz się mierzyć sukces działań internetowych za pomocą darmowych narzędzi
  • Dowiesz się co zrobić, aby budżet wydany w internecie przełożył się na efekty sprzedażowe

Strategia = klucz do sukcesu

Marketing najczęściej jest kojarzony tylko z promocją i reklamą. Tymczasem właściwy marketing produktów i usług zaczyna się od stworzenia OFERTY, którą pokochają klienci. Drugim elementem jest właściwie przygotowana PLATFORMA czyli nasza strona internetowa lub też sklep. Platforma powinna być zoptymalizowana pod klienta, sprzedaż oraz pod Google. I dopiero kolejnym elementem jest PROMOCJA czyli między innymi reklama w Google.Tylko tak stworzona strategia marketingowa gwarantuje nam powodzenie naszych działań promocyjnych online.

 

 

Szczegółowy program szkolenia “Digital marketing w Praktyce”

Moduł 1. Digital marketing / Marketing w internecie

  • Dlaczego każda firma powinna prowadzić marketing online (zalety i porównanie z marketingiem offline)
  • Rodzaje, specyfika i trendy w e-marketingu
  • Sprzedaż offline i online – podobieństwa i różnice
  • Strategia marketingu online – Jak wdrożyć skuteczną strategię w internecie
  • Święta 3-ca w e-marketingu czyli Trio: Oferta + Strona + Promocja

 

Moduł 2. Jak stworzyć ofertę, która pokochają klienci

Nauczysz się jak skonstruować ofertę, aby Twoi klienci ją pokochali. Oferta bowiem to podstawa całego marketingu. Od niej wszystko się zaczyna. Oferta i model biznesowy to absolutne podstawy funkcjonowania każdej firmy. Musisz wiedzieć na jakim rynku działasz, jakich klientów obsługujesz, jakie są Twoje USP i  mocne strony, czyli dlaczego klienci mają kupić właśnie od Ciebie. Wokół oferty budujemy następnie platformę sprzedażową i promocję. W marketingowej koncepcji 5 P (Product – Price – Place – Promotion – People) Oferta czyli Produkt lub Usługa zajmuje pierwsze i priorytetowe miejsce. I od tego zawsze powinniśmy zacząć nasze “wysiłki” marketingowe.

 

Moduł 3. Jak zoptymalizować stronę (lub sklep) pod Google, klienta i sprzedaż

Następnie zajmiemy się platformą sprzedażową, czyli stroną www i sklepem. To strona bowiem (lub sklep) odpowiada za końcowe rezultaty sprzedażowe naszych kampanii reklamowych. To TU trafiają klienci i to TU podejmują decyzje zakupowe! Zobaczysz jak przekształcić odwiedzających w kupujących i co zrobić, aby Twoja strona była Twoim najlepszym handlowcem. Będziemy pracować na tym jak zwiększyć współczynnik konwersji, czyli jak przekształcić odwiedzających  w  kupujących

 

Moduł 4. Najważniejsze narzędzia digital marketingu czyli Online Media-mix:

Marketing w Google: 

  • Reklama w ekosystemie reklamowym Google (Google Ads: wyszukiwarka, YouTube, Gmail)
  • Optymalizacja SEO i pozycjonowanie w

Pozostałe narzędzia digital marketingu

  • e-mail marketing
  • marketing społecznościowy (Facebook, Instagram, Pinterest)
  • content marketing i e-branding
  • programy afiliacyjne/partnerskie
  • inne formy promocji w internecie

Przykłady, wady i zalety poszczególnych narzędzi oraz jak z nich korzystać w praktyce.

 

Moduł 5. Planowanie, kreacja i efektywność w marketingu internetowym

  • Skuteczność poszczególnych narzędzi marketingowych i wybór optymalnych narzędzi
  • Cele kampanii a formaty reklamowe
  • Wskaźniki mediowe i sposób rozliczania kampania internetowych: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS
  • Selling Copywriting czyli jak pisać reklamy, które same sprzedają

 

Moduł 6. Efektywność w e-marketingu

  • Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics
  • Mierzenie konwersji / sprzedaży
  • Kluczowe czynniki sukcesu kampanii i strony internetowej (KPI)

 

Ćwiczenia praktyczne z umiejętności  digital marketingowych:

  • Tworzenie produktu poszerzonego i wyznaczanie USP (wyróżniki oferty)
  • Szybki audyt strony www lub sklepu
  • Tworzenie skutecznej reklamy na przykładzie reklamy Google Ads
  • Brief marketingowy

 

 

Dla kogo jest to szkolenie:

  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy, którzy prowadzą biznes online (e-biznes, sklepy internetowe)
  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy którzy prowadzą biznes stacjonarny, ale zamierzają także sprzedawać online
  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy którzy chcą promować się w najskuteczniejszym kanale marketingowym jakim jest obecnie internet
  • Osoby, które chcą znaleźć pracę w najprężniej rozwijającej się branży jaką jest marketing internetowy
  • Wszystkich, którzy chcą uzyskać przydatną i praktyczną wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prowadzenia biznesu w internecie

Szkolenie “Digital marketing w Praktyce” w skrócie

Nauka praktycznych umiejętności

Nauczysz się ja prowadzić marketing w internecie, aby przynosił on wymierne efekty biznesowe

Aktualna wiedza i techniki

Jest to najnowsza i najbardziej aktualna wiedza marketingowa. Rynek marketingu internetowego bardzo szybko się zmienia, więc nie możesz opierać się na tym co działało kiedyś. Musisz wiedzieć co zastosować teraz i w przyszłości, aby odnieść sukces.

Gotowa Strategia DIgital Marketingu

Nie musisz się zastanawiać nad tym co jest skuteczne. Dostaniesz gotową do wdrożenia strategię marketingową.

Teoria + Praktyka

Najskuteczniejszą metoda uczenia jest połączenie teorii wraz z praktyką. Na szkoleniu kursanci wykonują ćwiczenia praktyczne, aby lepiej przyswoić wiedzę i umieć się nią posługiwać w praktyce.

Prosty, zrozumiały język

Bez marketingowego żargonu i niezrozumiałych pojęć. Używam tylko prostego i nietechnicznego języka, który z pewnością zrozumiesz. Wszystko po to, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT i marketerzy, ale przede wszystkim osoby prowadzące firmy.

Samo “mięso” bez wypełniaczy i ozdobników

Osobiście mam świra na punkcie efektywności “czasowej”. Uważam, że czas to największy i najcenniejszy zasób jaki posiadamy. Szanując Twój cenny czas wybrałam do szkolenia samo “mięso” i tylko pożyteczną wiedzę, którą od razu można zastosować w praktyce.

Dzięki szkoleniu “Digital marketing w Praktyce”

poczujesz się pewnie i swobodnie w świecie marketingu online
poznasz sprawdzone sposoby (Best Practice) na prowadzenie dochodowych kampanii marketingowych w internecie
zobaczysz, jak docierać do właściwej grupy do docelowej 
zaczniesz prowadzić marketing internetowy w sposób usystematyzowany, efektywny i mierzalny

 

 

 

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie stacjonarne odbywa się w komfortowej sali Centrum Szkoleniowego ADGAR. To intensywny 7-godzinny warsztat, podczas którego uczestnicy zapoznają się dokładnie z najważniejszymi krokami i elementami budowania skutecznych kampanii w wyszukiwarce. Warsztat ma charakter teoretyczno-praktyczny. 

Trener

Jestem praktykiem z 18-letnim doświadczeniem w marketingu online, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 4 mln zł. Jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet oraz autorką kursu “Akademia Google Ads“. Spędziłam wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Jestem wieloletnim praktykiem i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić: moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i “know-how”.  Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.

Ewa Chojecka, Trener / Przedsiębiorca / Ekspert  Digital Marketingu

18 lat w praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

9 lat w edukacji i e-biznesie

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords

Prelegent IDG i Ecommerce Standard

Certyfikat Google Partner

+ 200 kampanii online o łącznej wartości ponad 4 mln PLN

Autorka “Akademii Google Ads”

Inwestycja:

Bilet Early Bird przy rejestracji do 30.09.2019: 799 zł netto (+ VAT) = 982,77 brutto

Bilet Standard przy rejestracji po 30.09. 2019:  879 zł netto (+ VAT) = 1081,17 zł brutto

 

Pakiet zawiera szkolenie + materiały w  formie pdf + serwis kawowy + GRATIS: Cykl 3 szkoleń wideo “Sekrety Sprzedaży w Google Ads” o wartości 149 zł netto. Pakiet nie zawiera lunchu (na dole w budynku są pyszne lunche za 20-30 zł)

Jeśli chcesz zadać jakiekolwiek pytania na temat tego szkolenia Napisz do mnie. Odpowiadam najszybciej jak to możliwe, maksymalnie w ciągu 24h.

Udostępnij: