Audyt Google Ads

Przekuj działania reklamowe w Google w realny zysk!

 

Reklama Google Ads przestała działać?

Sprzedaż jest mała, a koszty doganiają dochody?

A może chcesz wiedzieć co zrobić, aby reklamy w Google zarabiały dla Ciebie jeszcze więcej?

 

 

Dobrze trafiłeś! Pomogę Ci sprawdzić gdzie przecieka Twój budżet, aby szybko „załatać” dziury w kampanii i wygenerować zysk z każdej wydanej w Google złotówki.

 

Dlaczego warto przeprowadzić audyt Google Ads

Reklama Google Ads może z pozoru wydawać się banalna. Wybierasz słowa kluczowe, ustawiasz reklamy, stawki za kliknięcie i „modlisz się” o zyski. Jednak prowadzenie kampanii Google Ads bez dostatecznej wiedzy i umiejętności najczęściej przynosi zyski nie Tobie, ale firmie Google!

Często spotykam się z firmami, które wydają spore budżety na reklamy, ale nie widzą satysfakcjonujących rezultatów. Firmy, które samodzielnie zarządzają swoimi kampaniami, popełniają czasem drobne błędy, które w dłuższej perspektywie mogą sporo kosztować. Nie chodzi tu tylko o techniczne aspekty, jak błędnie ustawione konwersje, źle dobrane słowa kluczowe, czy słabo zoptymalizowaną formę ustalania stawek, ale także o strategię jako całość. Do tego dochodzi brak dostosowania się do „wieczniezmieniającego” się systemu Google Ads i nowych ustawień – jeśli tego zabraknie, nie osiągniesz pełnego potencjału.

 

Wyciśnij 100% z kampanii w Google Ads!

Audyt konta Google Ads pomaga przenieść kampanię „na wyższe obroty” i sprawić, aby cenny budżet zainwestowany w reklamy „pracował” na 100% efektywności.  Dzięki audytowi dowiesz się jak wyeliminować błędy, które powodują stratę budżetu oraz co zrobić, aby kampania przynosiła maksymalny zwrot z inwestycji.

 

Co zyskasz dzięki audytowi?

  • Natychmiastowy efekt: Wdrożenie zaleceń z audytu to najszybszy sposób na poprawę rentowności działań marketingowych (jeśli Google Ads jest głównym lub jednym z głównych sposobów pozyskiwania klientów).
  • Optymalizacja budżetu: Dowiesz się jak alokowane są Twoje środki, gdzie można zwiększyć lub zmniejszyć budżet, aby uzyskać lepszy zwrot z inwestycji.

  • Przygotowanie się do skalowania działań reklamowych – zobaczysz co zrobić, aby mieć pewność, że reklama Google Ads przynosi maksymalny zwrot z inwestycji. Jest to pierwszy krok do skalowania w myśl powiedzenia „najpierw optymalizuj, potem skaluj.

 

 

Efekty przykładowego audytu Google Ads:

  • Wzrost ilości konwersji o 705,98%
  • Wzrost współczynnika konwersji o 297,96%
  • Spadek kosztu konwersji (kosztu pozyskania klienta) o 64,8 %
  • Wzrost wartości konwersji o 944,64%
  • Wzrost rentowności kampanii o 268,23%

 

Kto wykona twój audyt Google Ads

Audyty Google Ads wykonuję osobiście. Jestem Trenerką Google Ads i autorką kursu „Akademia Google Ads”, a od 14 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet. Mam ponad 23-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce. Doświadczenie z wielu branż i wielu obszarów biznesowych pozwala mi na skuteczne doradztwo nie tylko w zakresie Google Ads, ale także kompleksowego marketingu i strategii online.

Ewa Chojecka, Trener / Ekspert Google Ads

Jestem Trenerem Google Ads, a szkolenia z zakresu Google Ads i marketingu internetowego prowadzę od 2012 roku

Mam ponad 23-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce

Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 7 mln zł

Na swoim koncie mam ponad 400 godzin szkoleniowych 

Od 14 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet

Codziennie doradzam małym i dużym firmom jak wykorzystać potencjał internetu do zwiększenia sprzedaży online

Posiadam Certyfikaty Google

Co zawiera Audyt Google Ads

Audyt to kompleksowa analiza kampanii pod kątem 20 kluczowych czynników optymalizacyjnych:

Audyt Google Ads polega na prześwietleniu konta Google Ads pod kątem celów biznesowych firmy. Pomoże w zidentyfikowaniu słabych punktów kampanii oraz miejsc “gdzie przecieka budżet” oraz pozwoli wznieść działania w Google na optimum efektywności. Prześledzę krok po kroku konto Google Ads, a wnioski przedstawię w formie czytelnego raportu zawierającego wybrane techniki optymalizacyjne. Zaproponuję indywidualną i optymalną strategię Google Ads, która przyniesie mierzalne efekty w postaci wzrostu konwersji.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i kilkuset przeprowadzonym audytom kont Google Ads opracowałam unikalną metodologię sprawdzania skuteczności kampanii Google Ads. Analizuję nie tylko techniczne aspekty Twoich kampanii, ale także ich integrację z procesem sprzedażowym, upewniając się, że reklamy docierają z właściwym przekazem do odpowiednich odbiorców w odpowiednim momencie. Sprawdzam także czy cała struktura działa efektywnie na rzecz osiągnięcia założonych celów biznesowych firmy. Na koniec przygotowuję rekomendacje, które pokażą, jak zoptymalizować kampanie, aby maksymalnie wykorzystać budżet i osiągnąć najlepsze rezultaty.

N

Cele kampanii / Key Performance Indicators / Kluczowe Czynniki Sukcesu: jakie są cele kampanii, jak mierzona jest skuteczność / prawidłowy pomiar celów i konwersji

N

Budżet i rozliczenia: Budżety dzienne i miesięczne, Impression share i utracone wyświetlenia, możliwości skalowania kampanii, 

N

Ocena bieżącej struktury konta (kampanie, grupy reklam) i propozycja optymalnej struktury konta do realizacji celów biznesowych

N

Wykorzystywane funkcjonalności – sprawdzę czy wykorzystujesz wszystkie możliwości sprzedażowe, jakie daje obecnie ekosystem reklamowy Google Ads

N

Ocena ustawień i konfiguracji kampanii – sprawdzę czy kampanie mają prawidłowe ustawienia lokalizacji, języków, odbiorców, segmentów i innych elementów, które mają kluczowy wpływ na skuteczność

N

Stawki i Strategie ustalania stawek – ocenię czy na koncie zastosowano prawidłowe formy rozliczenia za reklamy

N

Słowa kluczowe: ocenie dopasowania, grupowanie, wybór, rozszerzanie listy słów kluczowych, usuwanie nierentownych słów kluczowych, koszty CPC / cost per click, wynik jakości

N

Wykluczenia – analiza wyszukiwanych haseł, słowa i listy słów wykluczających (jakość i ilość wykluczeń)

N

Ocena treści reklamowych pod kątem copywritingu i skuteczności – czy reklamy są zbudowane w sposób optymalny i co można zrobić, aby zwiększyć ich skuteczność

N

Rozszerzenia reklam – czy kampania wykorzystuje cały potencjał rozszerzeń. czyli dodatkowych elementów reklamy, które zwiększają jej CTR i skuteczność

N

Analiza stron docelowych / landing pages pod kątem Google, user-friendliness i szybkości wczytywania (page speed)

N

Analiza demograficzna – odbiorcy i segmenty – jacy klienci są najbardziej dochodowi

N

Lokalizacje – gdzie wyświetlają się reklamy, w jakich miastach i regionach skuteczność jest największa, a w których najmniejsza

N

Analiza pod kątem urządzeń (desktop, mobile, tablet – gdzie współczynnik konwersji jest najwyższy/najniższy)

N

Harmonogram – w jakie dni tygodnia i o jakich godzinach najbardziej opłaca się emitować reklamy

N

Sezonowość – najbardziej i najmniej dochodowe miesiące

N

Analiza pod kątem urządzeń (desktop, mobile, tablet)

N

Konkurencja – kampania na tle konkurencji

N

Historia zmian – jak często są wprowadzane zmiany / optymalizacje

N

Best Practice (Tips & Trics) – wskazówki i propozycje dotyczące zwiększenia skuteczności kampanii Google Ads

Dla kogo Audyt Google Ads 

Firmy prowadzące kampanie samodzielnie

System reklamowy Google staje się coraz bardziej skomplikowany, a reklamodawcy często nie znają wszystkich ustawień, zawiłości i kruczków systemu Google Ads. Pomogę Ci wskazać te miejsca, gdzie warto wprowadzić zmiany, aby uniknąć 99% błędów czyhających na poczatkujących reklamodawców.

Firmom korzystających z podwykonawców zewnętrznych (agencji SEM)

Wielu klientów nie zdaje sobie sprawy z tego czy ich kampanie są prowadzone w optymalny sposób, gdyż nie potrafią realnie ocenić pracy agencji SEM.  Jeśli działania reklamowe w Google zlecasz agencji i chcesz sprawdzić czy Twój budżet jest wydatkowany efektywnie pozwól, aby Twoja kampania została „prześwietlona” przez niezależnego eksperta!

BONUSY – co zyskujesz dodatkowo

Konsultacja

Po zakończeniu audytu umówimy się na konsultację dotycząca poprawy skuteczności reklam w Google Ads, gdzie wyjaśnię Ci wszelkie pytania lub wątpliwości

Ekspresowy audyt Google Ads

Szablon, dzięki któremu w dowolnej chwili w przyszłości w 10 minut sprawdzisz skuteczność kampanii Google Ads

Szkolenie online "Strategia 3P"

Szkolenie, które w prosty i jasny sposób pokazuje jak przestać tracić pieniądze na niedziałający marketing

Jak przebiega Audyt Google Ads?

  1. Brief optymalizacyjny (ustalenie celów audytu i optymalizacji)
  2. Udzielenie czasowego dostępu do konta Google Ads i (konta Google Analytics – opcja)
  3. Audyt trwa ok. 7-10 dni od wypełnienia briefu i udzielenia dostępów 
  4. Przesłanie audytu w formie pdf
  5. Konsultacje online 45 min w celu omówienia audytu (opcja)

 

Google Ads to potężne narzędzie, które – jeśli jest dobrze wykorzystane – może znacząco przyspieszyć rozwój Twojej firmy. Ale aby to osiągnąć, potrzebujesz pewności, że każda kampania działa na pełnych obrotach.

Chętnie opowiem więcej o tym, jak dokładnie wygląda proces audytu i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie. Konkurencja nie śpi, a każdy dzień, w którym Twoje kampanie nie działają optymalnie, a budżet wydawany jest nieefektywnie to stracony potencjał. Razem możemy to zmienić!

Wyślij zapytanie już dziś!

    Zapoznałam/em się z polityką prywatności i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz przesyłanie informacji handlowych
    Wpisz poniżej podany kod: captcha