Audyt Google Ads

Wyciśnij 100% z kampanii w Google Ads!

Audyt Google Ads polega na prześwietleniu konta Google Ads pod kątem celów biznesowych firmy i KPIs. Pomoże w zidentyfikowaniu słabych punktów kampanii oraz miejsc “gdzie przecieka budżet” oraz pozwoli wznieść działania w Google na optimum efektywności. Prześledzę krok po kroku konto Google Ads, a wnioski przedstawię w formie czytelnego raportu zawierającego wszystkie możliwe techniki optymalizacyjne. Zaproponuję indywidualną i optymalną strategię Google Ads, która przyniesie mierzalne efekty w postaci wzrostu konwersji.

 

Co zyskasz dzięki Audytowi Google Ads:

Audyt konta Google Ads pomaga przenieść kampanię „na wyższe obroty” i sprawić, aby cenny budżet zainwestowany w reklamy „pracował” na 100% efektywności.  Dzięki audytowi dowiesz się jak wyeliminować błędy, które powodują stratę budżetu oraz co zrobić, aby kampania przynosiła maksymalny zwrot z inwestycji.

 

Efekty przykładowego audytu Google Ads:

  • Wzrost ilości konwersji o 705,98%
  • Wzrost współczynnika konwersji o 297,96%
  • Spadek kosztu konwersji (kosztu pozyskania klienta) o 64,8 %
  • Wzrost wartości konwersji o 944,64%
  • Wzrost rentowności kampanii o 268,23%

 

Co zawiera Audyt Google Ads

N

Cele kampanii / Key Performance Indicators / Kluczowe Czynniki Sukcesu (jakie są cele kampanii, jak mierzona jest skutecznoś

N

Budżet i rozliczenia

N

Ocena bieżącej struktury konta i propozycja optymalnej struktury

N

Wykorzystywane funkcjonalności (wyszukiwarka, reklama w sieci reklamowej Google (GDN), remarketing, reklama dynamiczna, YouTube, Gmail, Performance Max)

N

Ocena ustawień i konfiguracji kampanii 

N

Słowa kluczowe: dopasowania, grupowanie, wybór, rozszerzanie listy słów kluczowych, usuwanie nierentownych słów kluczowych, stawki, słowa wykluczające

N

Analiza wyszukiwanego hasła

N

Wynik jakości – ocena wyniku jakości słów kluczowych i sugestie odnośnie jego poprawy

N

Ocena treści reklamowych pod kątem copywritingu i skuteczności

N

Rozszerzenia reklam – czy kampania wykorzystuje cały potencjał rozszerzeń

N

Analiza stron docelowych / landing pages pod kątem Google, user-friendliness i konwersji

N

Analiza stawek CPC i metod rozliczeń

N

Poprawna konfiguracja statystyk

N

Analiza demograficzna – jacy klienci są najbardziej dochodowi

N

Analiza pod kątem urządzeń (desktop, mobile, tablet – gdzie współczynnik konwersji jest najwyższy/najniższy)

N

Harmonogram – w jakie dni tygodnia najbardziej opłaca się emitować reklamy

N

Harmonogram – w jakich godzinach najbardziej opłaca się emitować reklamy

N

Sezonowość – najbardziej i najmniej dochodowe miesiące

N

Historia zmian – jak często są wprowadzane zmiany / optymalizacje

N

Best Practice (Tips & Trics) – wskazówki i propozycje dotyczące zwiększenia skuteczności kampanii Google Ads

Dla kogo Audyt Google Ads 

Firmy prowadzące kampanie samodzielnie

System reklamowy Google staje się coraz bardziej skomplikowany, a reklamodawcy często nie znają wszystkich ustawień, zawiłości i kruczków systemu Google Ads. Pomogę Ci wskazać te miejsca, gdzie warto wprowadzić zmiany, aby uniknąć 99% błędów czyhających na poczatkujących reklamodawców.

Firmom korzystających z podwykonawców zewnętrznych (agencji SEM)

Wielu klientów nie zdaje sobie sprawy z tego czy ich kampanie są prowadzone w optymalny sposób, gdyż nie potrafią realnie ocenić pracy agencji SEM.  Jeśli działania reklamowe w Google zlecasz agencji i chcesz sprawdzić czy Twój budżet jest wydatkowany efektywnie pozwól, aby Twoja kampania została „prześwietlona” przez niezależnego eksperta!

Kto wykona twój audyt Google Ads

Audyty Google Ads wykonuję osobiście. Jestem Trenerką Google Ads i autorką kursu „Akademia Google Ads”, a od 13 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet. Mam ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce. Doświadczenie z wielu branż i wielu obszarów biznesowych pozwala mi na skuteczne doradztwo nie tylko w zakresie Google Ads, ale także kompleksowego marketingu i strategii online.

Ewa Chojecka, Trener / Ekspert Google Ads

Jestem Trenerem Google Ads, a szkolenia z zakresu Google Ads i marketingu internetowego prowadzę od 2012 roku

Mam ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce

Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 7 mln zł

Na swoim koncie mam ponad 400 godzin szkoleniowych 

Od 13 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet

Codziennie doradzam małym i dużym firmom jak wykorzystać potencjał internetu do zwiększenia sprzedaży online

Posiadam Certyfikaty Google

Jestem autorką popularnego kursu „Akademia Google Ads”

Korzyści z audytu Google Ads

Wzrost liczby konwersji 

więcej osób odwiedzających stronę dokona transakcji

Spadek kosztu konwersji

 pozyskanie klienta tańszym kosztem

Większa rentowność

wyższy ROAS (zwrot z wydatków na reklamę) i ROI (zwrot z inwestycji)

Jak przebiega Audyt Google Ads?

  1. Brief optymalizacyjny (ustalenie celów audytu i optymalizacji)
  2. Udzielenie czasowego dostępu do konta Google Ads i (konta Google Analytics – opcja)
  3. Audyt trwa ok. 7-10 dni od wypełnienia briefu i udzielenia dostępów 
  4. Przesłanie audytu w formie pdf
  5. Konsultacje online 45 min w celu omówienia audytu (opcja)

Wyślij zapytanie już dziś!

15 + 9 =