Dlaczego warto przeprowadzić kompleksowy audyt Google Ads

Czy patrzysz na promocję biznesu pod kątem kosztów czy raczej jak na źródło przychodu?

Ostatnio na konsultacji Google Ads klient zapytał mnie co możemy zrobić, aby kampania w Google przynosiła jeszcze więcej klientów? „Jestem zadowolony, ale chciałbym skalować kampanię. Budżet nie jest problemem. Możemy wydawać więcej. Sky is the limit!”

Google Ads to potężne narzędzie, które – jeśli jest dobrze wykorzystane – może znacząco przyspieszyć rozwój Twojej firmy. Ale aby to osiągnąć, potrzebujesz pewności, że kampania działa na 100% możliwości, a każda złotówka jest wydawana efektywnie.

Firmy, które samodzielnie zarządzają swoimi kampaniami, popełniają większe lub mniejsze błędy, które w dłuższej perspektywie mogą sporo kosztować. Chodzi tu nie tylko o techniczne aspekty, jak błędnie ustawione konwersje, źle dobrane słowa kluczowe, czy słabo zoptymalizowaną formę ustalania stawek, ale także o strategię jako całość. Do tego dochodzi brak dostosowania się do „wieczniezmieniającego” się systemu Google Ads i nowych ustawień – jeśli tego zabraknie, nie osiągniesz pełnego potencjału.

Czy potrafisz ocenić samodzielnie czy Twój budżet jest wydawany w optymalny sposób? Jeśli nie – mogę Ci w tym pomóc.

Więcej informacji o tym jak wygląda kompleksowy Audyt Google Ads.

 

Dlaczego warto przeprowadzić  kompleksowy audyt Google Ads :

✅ Natychmiastowy efekt: Wdrożenie zaleceń z audytu to najszybszy sposób na poprawę rentowności działań marketingowych (jeśli Google Ads jest głównym lub jednym z głównych sposobów pozyskiwania klientów).

✅ Optymalizacja budżetu: Dowiesz się jak alokowane są Twoje środki, gdzie można zwiększyć lub zmniejszyć budżet, aby uzyskać lepszy zwrot z inwestycji.

✅ Oszczędności: dowiesz się gdzie przecieka Twój cenny budżet i co robić, aby nie popełniać błędów w przyszłości

✅Przygotowanie się do skalowania działań reklamowych – zobaczysz co zrobić, aby mieć pewność, że reklama Google Ads przynosi maksymalny zwrot z inwestycji. Jest to pierwszy krok do skalowania w myśl powiedzenia „najpierw optymalizuj, potem skaluj.

 

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i kilkuset przeprowadzonym audytom kont Google Ads opracowałam unikalną metodologię sprawdzania skuteczności kampanii Google Ads. Analizuję nie tylko techniczne aspekty Twoich kampanii, ale także ich integrację z procesem sprzedażowym, upewniając się, że reklamy docierają z właściwym przekazem do odpowiednich odbiorców w odpowiednim momencie. Sprawdzam także czy cała struktura działa efektywnie na rzecz osiągnięcia założonych celów biznesowych firmy. Na koniec przygotowuję rekomendacje, które pokażą, jak zoptymalizować kampanie, aby maksymalnie wykorzystać budżet i osiągnąć najlepsze rezultaty.

 

Dla tych, którzy chcą szybko sprawdzić czy reklamy w Google przynoszą im zysk czy też tylko generują koszty przygotowałam BEZPŁATNY EKSPRESOWY AUDYT GOOGLE ADS w postaci 7-punktowej check listy.
Napisz do mnie maila pt „Audyt Google Ads + wersja”, a wyślę Ci w wiadomości prywatnej pdf z checklistą 7 podstawowych metryk efektywności dla Twojej branży. Nie zapomnij podać nazwy audytu – dostępne są 3 wersje:
·       Audyt Google Ads ecommerce
·       Audyt Google Ads B2B
·       Audyt Google Ads brand

 

 

Nazywam się Ewa Chojecka i od ponad 23 lat pomagam firmom skalować zyski w internecie. Tworzę strategie marketingowe i wdrażam kampanie reklamowe o najwyższej jakości i ponadprzeciętnej efektywności. Jestem Trenerem Google Ads. Od 2010 roku z sukcesem prowadzę butikową agencję performance marketingu w internecie Internet Planet.  Moją dewizą w życiu i w pracy jest powiedzenie „Jakość nigdy nie jest dziełem przypadku. Jest zawsze wynikiem inteligentnego wysiłku.”