Mobile Friendly Test
Zastanawiasz się czasem ile razy w ciągu dnia dotykasz swojego smartfona? Amerykańskie badania pokazały, że jest to średnio 2,617 (liczył się każdy moment, w którym badani pisali coś na telefonie, włączali aplikacje i inne funkcje oraz przesuwali palcem po ekranie, np. odblokowując urządzenie).
Sporo, prawda?
A teraz zastanów się czy Twoja strategia marketingowa jest dostosowana do użytkowników mobilnych? Często sami jako jesteśmy już w erze „Mobile”, tymczasem nasze strategie marketingowe są jeszcze w czasach „komputerowych”. Czyż nie tak?
W związku z tym przygotowałam dla Was specjalny tutorial video, z którego dowiecie się:
– jak sprawdzić ilu odwiedzających Twoją stronę korzysta ze smartfonów i tabletów
– jak sprawdzić czy Twoja strona jest „mobile friendly” i jak wypada w takim teście moja strona
– jaki jest czas wczytywania Twojej strony mobilnej i jak go poprawić.
Powodzenia w optymalizacji waszych stron mobilnych!
Udostępnij: [addtoany buttons=”facebook,twitter,linkedin,email”]
O autorze:
Ewa Chojecka
Uczę prostym i zrozumiałym językiem jak wykorzystać potencjał Google do zwiększenia sprzedaży w internecie. Stworzyłam darmowy kurs „Jak wykorzystać potencjał marketingowy Google”, na który możesz się zapisać tutaj. Jestem praktykiem z 17-letnim doświadczeniem, przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google i teraz chcę się z Tobą podzielić moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i “know-how”, a wszystko po to, aby Twoje działania w internecie wreszcie przynosiły efekty. Więcej o mnie…